Στην πρόληψη 65 ατόμων βοηθητικού προσωπικού για την υποστήριξη μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα εκδόθηκε από τον Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστό η απόφαση ένταξης στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας και σύντομα αναμένεται η προκήρυξη από το αρμόδιο Υπουργείο.
Συγκεκριμένα προβλέπεται:
– Η Πρόσληψη 42 ατόμων Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το σχολικό έτος 2021-2022.
– Η Πρόσληψη 23 ατόμων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) -Σχολικοί Νοσηλευτές – για το σχολικό έτος 2021-2022.
“Ένα μείζον θέμα – τονίζεται – για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης”.
Η προτεινόμενη Πράξη αφορά στην υλοποίηση εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών ΑΜΕΑ λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π. και των πασχόντων από χρόνια νοσήματα μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες στη Θεσσαλία για το σχολικό έτος 2021-2022.
Στόχος είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στο κοινωνικό γίγνεσθαι, με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος