“Σχολεία-ρημάδια, ελλείψεις σε καθηγητές, βιβλία που δεν δόθηκαν ποτέ και αίθουσες που θυμίζουν εργοτάξιο συνθέτουν τη ζοφερή εικόνα της εκπαίδευσης στη Μαγνησία”, υποστηρίζουν μαθητές, φοιτητές σπουδαστές, καθηγητές αλλά και γονείς στη σημερινή τους διαμαρτυρία. Μέσα σε αυτό το σκηνικό, οι διαμαρτυρόμενοι βγήκαν σήμερα στους δρόμους, πραγματοποιώντας δυναμική πορεία με κεντρικό αίτημα την ενίσχυση της δημόσιας παιδείας.

Με συνθήματα για αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης, δωρεάν σίτιση και στέγαση, αλλά και κατάργηση των διαγραφών για φοιτητές που εργάζονται, οι νέοι διεκδίκησαν την αξιοπρέπειά τους και την αξία των πτυχίων τους. Το μήνυμα του συλλαλητηρίου ήταν ξεκάθαρο: δημόσια, δωρεάν παιδεία χωρίς περικοπές και αυταρχικές πολιτικές.

Ο πρόεδρος του Φοιτητικού Συλλόγου του Τμήματος Πολιτισμού, Βασίλης Κολτσίδας, δήλωσε: “Κατεβαίνουμε στον δρόμο γιατί μας έχουν στερήσει το δικαίωμα στη μόρφωση. Η Κυβέρνηση, αντί να παίρνει μέτρα στήριξης των φοιτητών, τους ξεζουμίζει με το υπέρογκο κόστος σπουδών και παράλληλα τους διαγράφει.”
Από την πλευρά της, η Κατερίνα Παγωνοπούλου, μαθήτρια του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου, μετέφερε την πραγματικότητα των σχολείων:“Εμείς κάνουμε μάθημα σε κτίρια-συντρίμμια, έχουμε ελλείψεις σε καθηγητές, βιβλία στα ΕΠΑΛ δεν έχουμε πάρει ακόμα — εκτός από της γενικής παιδείας. Στο δικό μας σχολείο, που είναι ρημάδι, έβαλαν τους ‘άτακτους’ μαθητές να το βάψουν.”
Την κατάσταση επιβεβαιώνει και η εκπαιδευτικός κ. Μητσικώστα, η οποία τόνισε: “Οι μαθητές των ΕΠΑΛ δουλεύουν δεκάωρα και είναι οι πρώτοι που έχουν υποστεί το 13ωρο. Έτσι, πολλοί δεν θα καταφέρουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Επί 28 χρόνια διδάσκω με τα ίδια βιβλία. Θέλουμε να βοηθήσουμε τα παιδιά, αλλά δεν θέλει το Υπουργείο.”
Mαθητές και φοιτητές της Μαγνησίας δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους “για μια παιδεία αντάξια των αναγκών και των ονείρων τους”.

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος