Σε καταγγελία για εισβολή επιδειξία σε ψηφιακή τάξη την ώρα του μαθήματος σε σχολείο της Μαγνησίας, προχώρησε η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών(ΑΣΕ) Μαγνησίας.
Η καταγγελία των εκπαιδευτικών κάνει λόγο όχι για μια, αλλά για πολλές “ψηφιακές διαρρήξεις” και επισημαίνουν ότι: ” Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που προσωπικά δεδομένα βρέθηκαν σε κοινή θέα στο διαδίκτυο και αμέτρητες οι περιπτώσεις “διάρρηξης” της ψηφιακής τάξης από λογής-λογής “ενδιαφερόμενους” αποδεικνύοντας στην πράξη αυτό που ήταν γνωστό και σε μη παροικούντες την Ιερουσαλήμ. Πως η αποκλειστική επιλογή μιας και μοναδικής πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, εξυπηρετούσε κυρίως άλλους σκοπούς άσχετους από τους καθαρά εκπαιδευτικούς… Μόνο που οι συγκεκριμένες “διαρρήξεις” ξεπέρασαν κάθε όριο παρενόχλησης της ηρεμίας της τάξης. Θα περίμενε κανείς μετά από την άμεση ενημέρωση του, ο διευθυντής της ΔΔΕ Μαγνησίας, να κάνει το αυτονόητο. Δηλαδή να προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για να προστατέψει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, την τάξη και το σχολείο από τον επιδειξία “εισβολέα” και κυρίως να καθησυχάσει τη σχολική κοινότητα με τις παρεμβάσεις του προς το υπουργείο για τη θωράκιση έστω και την ύστατη στιγμή της τηλεκπαίδευσης. Αντί για αυτό εξάντλησε το θεσμικό του ρόλο, απορροφημένος προφανώς από την προσπάθεια που καταβάλει το τελευταίο διάστημα να καλμάρει τις αντιδράσεις γονέων και εκπαιδευτικών στη δημιουργία Προτύπων και Πειραματικών σχολείων στη Μαγνησία, σε σύσταση προς το σχολείο, η καταγγέλλουσα εκπαιδευτικός να καταφύγει από μόνη της στην αστυνομία για τα περαιτέρω”.
Τέλος, ευθύνες αποδείξει η ΑΣΕ Μαγνησίας και στην στάση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook Ακολούθησε μας στο Twitter Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν: – Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.grστο σημείο όπου γίνεται η αναφορά. – Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή – Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος