Ερώτηση Σπ. Λάππα για εκπαιδευτικά κενά και συγχωνεύσεις τμημάτων στην Π.Ε. Καρδίτσας

Δύο ερωτήματα κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Σπύρος Λάππας προς την υπουργό Παιδείας κα. Ν. Κεραμέως με θέμα: «Τα εκπαιδευτικά κενά ομολογούν την πρόθεση για αθρόες συγχωνεύσεις τμημάτων στη ΠΕ Καρδίτσας».


-Υπάρχει πρόθεση να προχωρήσει στην άμεση κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών όλων των ειδικοτήτων καθώς και της παράλληλης στήριξης πανελλαδικά αλλά και στην Π.Ε. Καρδίτσας;
-Υπάρχει πρόθεση να αποσυρθεί το απαράδεκτο μέτρο των συγχωνεύσεων τμημάτων;

Στην ερώτησή του ο βουλευτής αναφέρει ότι, “σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας φάσης προσλήψεων εκπαιδευτικών, τα εκπαιδευτικά κενά πανελλαδικά αγγίζουν τις 7.000. Οι σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς πολλών κρίσιμων ειδικοτήτων, η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας εν μέσω σχολικής χρονιάς και εν μέσω πανδημίας να ζητάει από τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να προτείνουν, και από τους Περιφερειακούς Διευθυντές να εισηγηθούν συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και λοιπές σχολικές μεταβολές, φέρουν αναστάτωση σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και δηλώνει την πρόθεση της κυβέρνησης για συγχωνεύσεις τμημάτων σε όλη την Ελλάδα. Το ίδιο επιχειρείται να συμβεί και στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, τις οποίας τα εκπαιδευτικά κενά και μάλιστα σε κρίσιμες ειδικότητες είναι μεγάλα.
Ενδεικτικά στη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας έχουν πραγματοποιηθεί 4 συγχωνεύσεις τμημάτων από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, υπάρχουν 50 τμήματα άνω των 25 μαθητών, από τα 12 αιτήματα παράλληλης στήριξης ικανοποιήθηκαν τα 4 εκ των οποίων κατανέμονται σε πάνω από 2 μαθητές. Τέλος, στη ΔΔΕ Καρδίτσας οι αναπληρωτές που προσελήφθησαν φέτος σε σχέση με την περσινή χρονιά είναι κατά 88 εκπαιδευτικούς λιγότερους.
Επίσης, στην Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας οι αναπληρωτές διαφόρων ειδικοτήτων που προσλήφθηκαν το σχολικό έτος 2020-21 σε σχολεία ευθύνης τους ανέρχονταν σε 158 ενώ φέτος για το σχολικό έτος 2021-22 έχουν προσληφθεί 99 αναπληρωτές. Επιπλέον για τα παιδιά που χρήζουν υποστήριξη από εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης για τα 77 αιτήματα που έχουν λάβει έγκριση προσλήφθηκαν 41 εκπαιδευτικοί εκ των οποίων μόνο οι 25 υποστηρίζουν 1 παιδί.
Τέλος επισημαίνει ότι, η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει, σ’ όλη την Ελλάδα αλλά και στην Καρδίτσα, με μεγάλα κενά σε εκπαιδευτικούς βασικών και κρίσιμων μαθημάτων.
Και αντί το Υπουργείο Παιδείας να προβεί σε διορισμό αναπληρωτών για να επανδρώσει τις σχολικές μονάδες και να καλύψει τα εκπαιδευτικά κενά βρίσκει την ευκαιρία να προχωρήσει, με εντελώς αντιπαιδαγωγικά και υγειονομικά επικίνδυνα αποτελέσματα, σε συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων διαταράσσοντας την ομαλή λειτουργία των δημόσιων σχολείων, τη σχέση μεταξύ μαθητών/τριων και των εκπαιδευτικών λειτουργών.
Δυστυχώς διαφαίνεται, η πρόθεση ότι πίσω από τη μη κάλυψη των κενών και τις καθυστερήσεις σχεδιάζονται συγχωνεύεις τμημάτων σε πάρα πολλά σχολεία σ’ όλη την Ελλάδα αλλά και στη Π.Ε. Καρδίτσας δημιουργώντας υγειονομικά, παιδαγωγικά και κοινωνικά προβλήματα
“.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος