Εργαστήριο θεάτρου με στόχο τη συμπερίληψη των μαθητών Ρομά μέσω του προγράμματος LEADER της Αναπτυξιακής Καρδίτσας

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Διατοπικής Συνεργασίας «Διεύρυνση δυνατοτήτων ένταξης στο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον παιδιών και νέων με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο» του υπομέτρου 19.3 του προγράμματος LEADER 2014-2020, η Αναπτυξιακή Καρδίτσας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας και τη διεύθυνση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σοφάδων, ξεκίνησε ένα 5μηνο εργαστήριο θεάτρου με τίτλο ‘’Με τη «Μαγική Πυξίδα του Θεάτρου» ταξιδεύουμε στη Χώρα της Συμπερίληψης, της Διαφορετικότητας και του Αλληλοσεβασμού’’ και με εκπαιδεύτρια την ηθοποιό Βασιλική Μακρή.

Εργαστήριο θεάτρου με στόχο τη συμπερίληψη των μαθητών Ρομά μέσω του προγράμματος LEADER της Αναπτυξιακής Καρδίτσας

Στόχος της δράσης είναι η συμπερίληψη των μαθητών Ρομά και η προώθηση της διαπολιτισμικότητας.

Στην έναρξη της εκπαιδευτικής δράσης παρευρέθηκαν, ο γενικός διευθυντής της ΑΝ.ΚΑ Ευάγγελος Σακελλαρίου, η συντονίστρια του σχεδίου Στέλλα Καραμαγκιόλα, ο διευθυντής του 2ου Δημοτικού Ιωάννης Τασιάς, οι εκπαιδευτικοί Χαρά Παπαδήμα, Θώμη Θεοχάρη, Χρήστος Πατσιαούρας, Εύη Κατσιφού και η εκπαιδεύτρια Βασιλική Μακρή.

Το πρόγραμμα LEADER ήδη υποστηρίζει εργαστήρια εκπαιδευτικής ρομποτικής και θεατρικής αγωγής στο 9ο Νηπιαγωγείο, 9ο Δημοτικό και 5ο Δημοτικό Καρδίτσας.

Το σχέδιο συνεργασίας υλοποιείται μαζί με την Αναπτυξιακή Ολυμπίας (συντονίστρια) και την Αιτωλική Αναπτυξιακή και συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδος (ΠΑΑ) 2014-2020 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος