Εννέα σχολεία σε κατάληψη σήμερα στη Μαγνησία

Τα σχολεία που σήμερα τελούν υπό κατάληψη με διάφορα αιτήματα, μεταξύ των οποίων και η εφαρμογή των μέτρων covid, είναι εννέα: Γυμνάσιο Βελεστίνου, ΓΕΛ Βελεστίνου, Γυμνάσιο Λεχωνίων, 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας, 7ο ΓΕΛ Βόλου και 8ο ΓΕΛ Βόλου και 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας. Όσα τελούν υπό κατάληψη οφείλουν να ενεργοποιήσουν την τηλεκπαίδευση οπωσδήποτε, σύμφωνα με οδηγία του υπουργείου Παιδείας.

Όπως επισήμανε, ο διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης Χαράλαμπος Σταχτέας, οι διευθύνσεις των υπό κατάληψη σχολείων θα πρέπει να φροντίσουν, όσο και αν αυτό είναι δύσκολο να μην επιτρέπουν στους καταληψίες να συνδέονται με το κινητό τους τηλέφωνο στην ψηφιακή τάξη για να μην πάρουν απουσία ενώ στην ουσία παρεμποδίζουν την διεξαγωγή του μαθήματος διά ζώσης.

«Δεν υπάρχει λόγος να γίνονται καταλήψεις. Διανύουμε περίοδο πανδημίας και πρέπει να φροντίσουμε να μην λειτουργήσουν τα σχολεία ως πυρήνες μετάδοσης του κορονοϊου». Αναφορικά με τα αιτήματα των μαθητών ανέφερε ότι σε μόνο δύο περιπτώσεις υπό κατάληψη σχολικών μονάδων απέστειλαν οι μαθητές αιτήματα, ενώ προφορικά οι περισσότεροι εκπρόσωποι σχολείων ανέφεραν ότι αυτό που επιδιώκεται είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης γενικότερα.

«Γράφουν διάφορα που είναι γενικόλογα και δεν βελτιώνουν την κατάσταση. Να μειωθούν 7ωρα, να μπουν παγκάκια στους αύλειους χώρους, να μην φορούν μάσκα, εάν φορούν να αυξηθούν διαλείμματα για να την κατεβάζουν και να μην υπάρχει αποπνικτική ατμόσφαιρα… Εάν υπάρχουν προβλήματα σε σχολείο που σε τοπικό επίπεδο μπορούν να αντιμετωπίσουν η Δευτεροβάθμια σε συνεργασία με τους δήμους, φυσικά και θα παρέμβουμε» επισήμανε ο κ. Σταχτέας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος