Έμφαση στην αντιμετώπιση της αφισορύπανσης δίνει ο Δήμος Καρδίτσας

Έμφαση στην αντιμετώπιση της αφισορύπανσης δίνει η Δημοτική Αρχή του Δήμου Καρδίτσας στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας για την καλύτερη οργάνωση της λειτουργίας της πόλης και εξάλειψης φαινομένων αυθαιρεσίας. Ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Φώτης Αλεξάκος, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε σήμερα, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην τοποθέτηση των ειδικών πλαισίων για τα κοινωνικά αγγελτήρια που έτυχαν της αποδοχής, στην τοποθέτηση 22 μεγάλων διαφημιστικών πινάκων σε κεντρικά σημεία της πόλης, καθώς και στην συντήρηση και αξιοποίηση των 16 διαφημιστικών ταμπλό των στάσεων του Αστικού ΚΤΕΛ, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από διαφημιστές και διαφημιζόμενους για την τοποθέτηση αφισών. Αργότερα αναμένεται να υπάρχει και ένα μικρό αντίτιμο της τάξης των 0,30 λεπτών ανά αφίσα, θέμα που θα συζητηθεί σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καρδίτσας.

Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την υπαίθρια διαφήμιση προβλέπει ότι σε κάθε υπαίθρια διαφήμιση πρέπει να αναγράφεται, σε εμφανές σημείο, το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία και η διεύθυνση του διαφημιστή ή του διαφημιζομένου και ο αριθμός της άδειας που χορηγήθηκε από το Δήμο για την ανάρτησή της. Κατά συνέπεια, οι εκτυπωτικές επιχειρήσεις πριν την εκτύπωση αφισών θα πρέπει να ενημερώνουν σε πρώτη φάση τον πελάτη τους και να του ζητούν την άδεια του Δήμου για την ανάρτηση αφισών στις ειδικές θέσεις. Μέσα στο καλοκαίρι θα ξεκινήσουν και αυστηροί έλεγχοι.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος