Χρ. Τριαντόπουλος: Σχέδιο για νέες γραμμές ακτοπλοϊκής διασύνδεσης Μαγνησίας και Β. Σποράδων

Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας του Υπουργείου Οικονομικών με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εντάσσεται και η ενίσχυση της ακτοπλοϊκής διασύνδεσης νησιών και περιοχών της χώρας μας.

Ο εν λόγω σχεδιασμός, περιλαμβάνει και τη πρόσκληση του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του, κ. Ευάγγελου Κυριαζόπουλου για τη σύναψη σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας ενός (1) έως πέντε (5) ετών, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση 122 δρομολογιακών γραμμών σε όλη τη χώρα, όπως περιλαμβάνονται στον πίνακα του με αριθμό πρωτοκόλλου 2253.2-8/31178/21/29.04.2021 εγγράφου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Προτείνονται έξι ακτοπλοϊκές γραμμές που αφορούν τη Μαγνησία και διασυνδέουν την ευρύτερη περιοχής της Μαγνησίας και των Β. Σποράδων με Θεσσαλονίκη, Κυκλάδες, Κρήτη, Εύβοια, Χίο, Λήμνο και Μυτιλήνη. Συγκεκριμένα, τα νέα προτεινόμενα δρομολόγια είναι (α) Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες, (β) Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες – Κυκλάδες – Ηράκλειο Κρήτης, (γ) Αγία Κυριακή Μαγνησίας – Νήσος Τρίκερι – Σκιάθος ή Πευκί Εύβοιας, (δ) Βόλος – Σιγρί – Μεστά Χίου – Καστέλλι, (ε) Βόλος – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος, και (στ) Βόλος – Λήμνος – Μυτιλήνη.

Ο Γενικός Γραμματέας Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, στο πλαίσιο της συνεργασίας που έχει με τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, σημειώνει τα παρακάτω: «… Σε αυτόν τον σχεδιασμό εντάσσεται και η αναβάθμιση -όπως έχει καταστεί ξεκάθαρο και από όλη την προηγούμενη περίοδο- της θέσης της Μαγνησίας και των Β. Σποράδων στον ευρύτερο ακτοπλοϊκό σχεδιασμό της χώρας μας. Έτσι, προτείνονται προς τις ακτοπλοϊκές εταιρίες έξι ακτοπλοϊκά δρομολόγια που διασυνδέουν την ευρύτερη περιοχής της Μαγνησίας και των Β. Σποράδων με Θεσσαλονίκη, Κυκλάδες, Κρήτη, Εύβοια, Χίο, Λήμνο και Μυτιλήνη.

Πρόκειται μία θετική εξέλιξη για την περιοχή μας, καθώς, αφενός, παρέχεται κατά την τρέχουσα φάση η ευχέρεια -με την κινητροδότηση της πενταετίας- να ενταχθεί κάποια εκ των ακτοπλοϊκών εταιρειών στις γραμμές αυτές, και, αφετέρου, διαμορφώνονται οι συνθήκες στην επόμενη φάση -και σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει η πρόσκληση για κάποια από τις γραμμές αυτές- να επιδοτηθεί, ως άγονη, κάποια από τις προτεινόμενες γραμμές. Κάτι αντίστοιχο έγινε και πέρυσι με τη γραμμή σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Β. Σποράδες που, πλέον, στηρίζεται με επιδότηση ως άγονη. Έτσι, κάτι αντίστοιχο, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα δημοσιονομικά δεδομένα της κάθε χρονιάς, αλλά και τη λελογισμένη και χρηστή δημοσιονομική διαχείριση που πραγματοποιείται από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής όλη την τελευταία περίοδο, δύναται να πραγματοποιηθεί σε επόμενη φάση για τις προτεινόμενες ακτοπλοϊκές γραμμές που συνδέουν τη Μαγνησία και τις Β. Σποράδες με άλλες περιοχές και νησιά της πατρίδας μας, με σημαντικά αναπτυξιακά οφέλη για την τουριστική κίνηση και την οικονομική δραστηριότητας της Μαγνησίας».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος