Την προσθήκη ενός επιπλέον μαθήματος, «Οικονομικά για τα βασικά οικονομικά μεγέθη και εργαλεία» από τον φετινό Σεπτέμβριο είχε ανακοινώσει ο πρώην υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης και υλοποίησε ή νυν Σοφία Ζαχαράκη. Στόχος, σύμφωνα με τους υπουργούς, είναι “…οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις και να προετοιμαστούν κατάλληλα να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις μελλοντικές προκλήσεις”.
Η ΕΛΜΕ έχει ενστάσεις για όσα αναγράφονται στις σελίδες 11-12 του συγκεκριμένου βιβλίου. Όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Καρδίτσας: «… μαθαίνουμε, από την ηλεκτρονική μορφή του (https://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/5584/22-0293-01_V1_Oikonomika_A-Lykeiou_Vivlio-Mathiti/), πως πλούσιοι και φτωχοί βιώνουν εξίσου οικονομική στενότητα»
Παραθέτει δε και το σχετικό εδάφιο του βιβλίου: “…Η ανεπάρκεια των συντελεστών παραγωγής και κατ’ επέκταση των αγαθών και υπηρεσιών λέγεται Στενότητα. Τόσο οι φτωχοί όσο και οι πλούσιοι αντιμετωπίζουν στενότητα. Οικογένειες και με τους δύο γονείς άνεργους για μεγάλο χρονικό διάστημα, στερούνται βασικών αγαθών όπως τροφής, ρουχισμού, συνεχούς παροχής ηλεκτρικού ρεύματος κ.λπ. διότι οι γονείς δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα για να τα εξασφαλίσουν. Ακόμα, όμως και πολυεκατομμυριούχοι δεν μπορούν να ικανοποιήσουν όλες τους τις ανάγκες. Ο πολυεκατομμυριούχος ποδοσφαιριστής θέλει να περάσει το Σαββατοκύριακό του παίζοντας ποδόσφαιρο και γυρίζοντας διαφημιστικό φιλμάκι, αλλά δεν μπορεί να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα.”
Η ΕΛΜΕ Καρδίτσας αναφέρει: ” Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, το 2024, το 26,9% του ελληνικού πληθυσμού βρισκόταν σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού, με την αύξηση να οφείλεται κυρίως στην αύξηση του κινδύνου φτώχειας σε 19,6% και της υλικής και κοινωνικής στέρησης σε 14%. Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 17 ετών παρουσιάζουν υψηλότερο κίνδυνο (27,9%), ενώ τα νοικοκυριά με έναν ενήλικα και τουλάχιστον ένα εξαρτώμενο παιδί είναι ιδιαίτερα ευάλωτα, με το αντίστοιχο ποσοστό να ανέρχεται στο 43,7%. Ας μην ανησυχούν και το 1% του πληθυσμού τραβάει τα ίδια ζόρια! Το ερώτημα βέβαια παραμένει. Μ’ αυτό το περιεχόμενο τι είδους προετοιμασία γίνεται ώστε οι μαθητές/μαθήτριες να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις μελλοντικές προκλήσεις;“.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος