Ανακάμπτει η κρουαζιέρα στο Βόλο

Δυναμικά καταγράφονται τα στοιχεία για τη νέα χρονιά στον τομέα της κρουαζιέρας, καθώς έχουν προγραμματιστεί εξήντα αφίξεις κρουαζιερόπλοιων για το 2022 στο λιμάνι του Βόλου έναντι 17 περίπου φέτος.

Παράλληλα αναμένεται και η έγκριση του υπουργείου Ναυτιλίας για την δημιουργία της πύλης Σένγκεν, ενός έργου προϋπολογισμού 1,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Όπως ανέφερε στην ΕΡΤ Βόλου ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Σωκράτης Αναγνώστου, ο ΟΛΒ έχει υποβάλλει μελέτη για την κατασκευή ενός κτιρίου με τις κατάλληλες υποδομές για την υποδοχή των επισκεπτών κρουαζιέρας, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες και τη συνθήκη Σένγκεν. “Την πρόταση έχουμε υποβάλλει στο υπουργείο Ναυτιλίας και εκτιμούμε ότι θα την εγκρίνει. Πρέπει όμως να εξευρεθεί χρηματοδότηση. Εκτιμούμε ότι ο προϋπολογισμός του έργου θα ανέλθει στο 1,5 εκ. ευρώ, ενώ ο μηχανολογικός εξοπλισμός που απαιτείται θα μας δοθεί από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη”, ανέφερε ο κ. Αναγνώστου.

“Σε ποια κατεύθυνση θα αναπτυχθεί το λιμάνι του Βόλου θα αποφασίσει ο επενδυτής που θα το αναλάβει στο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησής του. Μέχρι τότε συντηρούμε υποδομές και φροντίζουμε να έχουμε κάποια έσοδα”, εκτίμησε το μέλος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος, Θέκλα Καμένου.
Τόνισε ότι είναι βασικό να βρεθεί χρηματοδότηση και να γίνουν οι υποδομές, καθώς η κρουαζιέρα μπορεί να μην «αφήνει χρήματα» στο λιμάνι αλλά αφήνει γενικότερα στην πόλη. “Το ότι μας έχουν συμπεριλάβει 60 εταιρείες κρουαζιέρας στο πρόγραμμά τους, είναι σημαντικό” επισήμανε. “Εμείς τις υποδομές πρέπει να τις δημιουργήσουμε. Το λιμάνι μας βρίσκεται στην Κεντρική Ελλάδα και συνδέεται και με αλλά περιοχές της χώρας, της Τουρκίας, έχουμε τα Μετέωρα, το Πήλιο, το τραινάκι του Πηλίου, το Βόλο με μουσεία, την Αργώ, τη γαστρονομία κλπ. Άρα η υποδομή πρέπει να γίνει. Το θέμα είναι να πετύχουμε να έλθουν και εκτός περιόδων αιχμής οι εταιρείες κρουαζιέρας.
Εμείς ως Επιμελητήριο συμπεριλαμβάνουμε αυτό το κομμάτι. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το λιμάνι ανεκμετάλλευτο σε αυτόν τον τομέα. Σας θυμίζω ότι παλιά ο Βόλος είχε μια ξεναγό και τώρα έχουμε και νέα παιδιά που δουλεύουν και το παλεύουν και προς τιμήν τους. Έχουμε οκτώ ξεναγούς στην πόλη. Δουλεύουν και παλεύουν και τα τουριστικά λεωφορεία, τα ταξί και οι καφετέριες…
Πρέπει να πάρουμε απόφαση τι θα το κάνουμε με το λιμάνι και την κρουαζιέρα και φυσικά μαζί να αποφασιστεί και η δημιουργία μαρίνας”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος