Ως … πρωταπριλιάτικο αστείο χαρακτηρίζει η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας και Σποράδων, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, τις δηλώσεις του Λαρισαίου υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Βασίλη Κόκκαλη περί εξέτασης του ενδεχομένου από την κυβέρνηση για δημιουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Λάρισα, για cargo πτήσεις. Όπως μάλιστα, αναφέρει σε σχετική δήλωσή της, υπάρχει ήδη, από το 2004, οικονομοτεχνική μελέτη για το ενδεχόμενο κατασκευής πολιτικού αεροδρομίου στη γειτονική πόλη, η οποία και αναλύει τους λόγους που δεν μπορούσε να κατασκευαστεί.
Ειδικότερα, η κ. Κολυνδρίνη αναφέρει τα εξής στη δήλωσή της:
«Αφενός οι πτήσεις cargo είναι αποτέλεσμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας και όχι του Δημοσίου, ενώ η δημιουργία εμπορευματικού κέντρου έχει ήδη προβλεφθεί από τον χωροταξικό σχεδιασμό.
Αυτό που για εμάς ως Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι πραγματικότητα και όχι προεκλογικό τέχνασμα, είναι αυτή που βρίσκεται σε εξέλιξη από την εταιρεία APELLA, η οποία θα εδράζεται δίπλα ακριβώς από το πολιτικό αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Πρόκειται για βάση επισκευής αεροσκαφών, προϋπολογισμού 25 εκ. ευρώ, σε έκταση 40 στρεμμάτων και με δημιουργία 250 θέσεων εργασίας, με την Περιφέρεια Θεσσαλίας να εγκρίνει και να προωθεί το επενδυτικό σχέδιο.
Δεν μπορώ να εκλάβω τις δηλώσεις του κ. Κόκκαλη παρά ως πρωταπριλιάτικο αστείο. Υπάρχει ήδη οικονομοτεχνική μελέτη για το ενδεχόμενο κατασκευής πολιτικού αεροδρομίου στη Λάρισα που απέδειξε τους λόγους που δεν μπορούσε να κατασκευαστεί, από το 2004. Εξάλλου το αεροδρόμιο της 110 πτέρυγας μάχης έχει στρατηγική θέση για το ΝΑΤΟ, πράγμα που απαγορεύει να συνυπάρξει με πολιτικό αεροδρόμιο. Επίσης συστήνω σε όποιον για προεκλογικές σκοπιμότητες επιθυμεί να δημιουργεί αντανακλαστικά αντιπαλότητας χωρίς να παραθέτει κανένα στοιχείο, να απευθύνει μια ερώτηση στο…ΝΑΤΟ, για το εάν μπορεί το συγκεκριμένο αεροδρόμιο να αναπτύξει και δραστηριότητες πολιτικού χαρακτήρα».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος