Περιφέρεια Πελοποννήσου: Σύσκεψη στην Τρίπολη για το νέο place brand

Συνάντηση θεσμικών εκπροσώπων του τουρισμού οργάνωσε στην Τρίπολη η Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Η σύσκεψη – διαβούλευση των φορέων που εκφράζουν και συμμετέχουν στην λεγόμενη ”βαριά βιομηχανία της χώρας”, έγινε σε ξενοδοχείο της Τρίπολης, με επίκεντρο την δημιουργία του place brand Πελοπόννησος.

Συγχρόνως, επιθυμία του περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού είναι και η ύπαρξη ενός στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό, όσον αφορά τα επόμενα τέσσερα με πέντε χρόνια.

Αξίζει να τονιστεί ότι ήδη έχει ψηφιστεί και το ειδικό χωροταξικό σχέδιο του τουρισμού για την Περιφέρεια της Πελοποννήσου.

Πριν ξεκινήσει η 1η αυτή συνάντηση των stakeholders τουρισμού, ο Δημήτρης Πτωχός ανέφερε: “Έχουμε διαπιστώσει από τις έρευνες και τα στοιχεία που έχουμε ότι δεν μας γνωρίζουν ως Πελοπόννησος. Πρέπει, να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα, σ’ οποιονδήποτε στόχο και αν βάλουμε. Επίσης, διαπιστώσαμε ότι μας λείπει η περιφερειακή συνείδηση. Η πρωτοβουλία λοιπόν που παίρνουμε ως Περιφέρεια, είναι να αναπτύξουμε όλες αυτές τις πρωτοβουλίες, ώστε να φτιάξουμε και να προωθήσουμε δυναμικά, το place brand Πελοπόννησος. Ακόμα, θα πρέπει να συντάξουμε – κατόπιν συζήτησης και διαβούλευσης – και το Στρατηγικό μας Σχέδιο για τον τουρισμό, όσον αφορά τα επόμενα τέσσερα ή πέντε χρόνια. Ένα Σχέδιο, με συγκεκριμένους στόχους. Τέλος, θα πρέπει να αυξήσουμε το αποτύπωμά μας και για να γίνει αυτό, θα πρέπει όλα αυτά, να βρίσκονται κάτω από μία κοινή ομπρέλα“.

Στη σύσκεψη, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ Βαθμού, που εμπλέκονται στους τομείς του τουρισμού και του πολιτισμού.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος