Με χρυσό βραβείο, έφυγε από τις Κάνε, το σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου Peloponnese beyond the obvious. Aπέσπασε το Gold Dolphin Trophy, στο φετινό Cannes Corporate Media anad TV Awards.
Η διοργάνωση των Κανών, αποτελεί µέρος της σειράς φεστιβάλ CIFFT, του πιο διάσημου θεσμού, στον χώρο των ταινιών τουριστικού μάρκετινγκ, στο πλαίσιο του οποίου, το εν λόγω σποτ έχει ήδη κερδίσει άλλες τρεις κορυφαίες διακρίσεις, δύο Silver (Σερβία και Νότια Αφρική) και ένα ακόµα Gold, στη Νέα Υόρκη.
Το σποτ της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην αθροιστική βαθμολογία, βρίσκεται στη δεύτερη θέση, στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία region.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος