Η νέα τουριστική καμπάνια, για τον προορισμό “ Πελοπόννησος ”, ξεκίνησε το ταξίδι της, προς όλες τις ευρωπαϊκές χώρες στόχευσης.
H στόχευση, βέβαια, αφορά και την ελληνική αγορά.
Εντάσσονται στην συστηματική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου οι ΗΠΑ και ο Καναδάς.
Στο νέο αυτό σποτ, προβάλλονται όλες οι Περιφερειακές Ενότητες της Πελοποννήσου, μέσα από εικόνες και μηνύματα, τα οποία αναδεικνύουν, συνολικά, τα χαρακτηριστικά του προορισμού.
“Παραμένουμε σταθεροί στην στρατηγική και στον τρόπο που υλοποιούμε τις καμπάνιες μας, σε απόλυτη αρμονία με το brand του προορισμού”, τόνισε σχετικά η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού ‘Αννα Καλογεροπούλου.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος