“Το τρένο της Πελοποννήσου δεν είναι παρελθόν, είναι το μέλλον της βιώσιμης ανάπτυξης και αειφορίας“. Αυτό, τονίζει η περιφερειακή παράταξη ” Πρώτα η Πελοπόννησος ” του Μανώλη Μάκαρη, με αφορμή περιοδεία που έκανε, πρόσφατα στις γραμμές και στους σταθμούς του ανενεργού, σιδηροδρομικού δικτύου της κεντρικής Πελοποννήσου.
Απ’ τον ιστορικό σταθμό της Τρίπολης, η περιφερειακή παράταξη, τόνισε, μεταξύ άλλων, τα εξής: (…) Η εικόνα εγκατάλειψης που αντικρίσαμε δεν αποτελεί μόνο μια τοπική πληγή· είναι το σύμβολο της συνολικής απαξίωσης του ιστορικού σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, την ώρα που όλη η Ευρώπη επενδύει σε πράσινες και βιώσιμες μεταφορές (…), ανέφερε η παράταξη, με σχετική της ανακοίνωση.

Ο Μανώλης Μάκαρης, αφού στάθηκε στα όσα έγιναν ή δεν έγιναν, όλα τα προηγούμενα χρόνια, καταθέτει και την θέση της παράταξής του: (…) Να διασφαλιστούν άμεσα και να αξιοποιηθούν τα 15 εκ. ευρώ του ΕΣΠΑ για τη γραμμή Κόρινθος–Άργος–Ναύπλιο, να ενταχθεί ο προαστιακός Καλαμάτας στο Σχέδιο Κλιματικής Ουδετερότητας, να αξιοποιηθεί όλο το μετρικό δίκτυο Πελοποννήσου που αποτελεί σπουδαία βιομηχανική κληρονομιά για τουριστικούς και πολιτιστικούς σκοπούς, να αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία.“.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος