Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκεται από την Περιφέρεια της Πελοποννήσου, το νέο στρατηγικό σχέδιο και το νέο πρόγραμμα προώθησης του τουρισμού για το 2026.
Το διάστημα αυτό, η αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, επικοινωνεί το όλο αυτό σχέδιο. Μία τέτοια δράση έγινε και στην Τρίπολη. Ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, Θάνος Μιχελόγγονας, ενημέρωσε τους εκπροσώπους του τουρισμού για όλο αυτό το σχέδιο, σε ειδική εκδήλωση που έγινε στο Επιμελητήριο Αρκαδίας. “Στόχος της Περιφέρειας είναι να υπάρξει διάλογος με όλους τους ανθρώπους που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το τουριστικό προιόν. Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, επιθυμεί, όπως όλο το οικοσύστημα του τουρισμού, να ενημερωθεί για τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής αυτής. Εισάγουμε αυτή τη διαβούλευση και θα περιμένουμε απ’ τους εταίρους μας να συμμετάσχουν. Ο σχεδιασμός μας έχει προκύψει με πιο συμμετοχικό τρόπο σε σχέση με τους προηγούμενους. Για το 2026, έχουμε σχεδιάσει, κατά αρχάς, ένα ποσό γύρω στα 2 εκατ. ευρώ. Βέβαια, αυτό δεν έχει οριστικοποιηθεί τυπικά. Το κρίσιμο εδώ, ωστόσο, δεν είναι τα χρήματα. Οι ενέργειες, οι δράσεις, οι πρωτοβουλίες, οι συνεργασίες, η εξωστρέφεια και η εφαρμογή του στρατηγικού χαρακτήρα, έχουν περισσότερη σημασία. Τα κρίσιμα πράγματα που μας λείπουν είναι η υλοποίηση της στρατηγικής, οι μηχανισμοί, τα εργαλεία, η συνεργατικότητα κλπ. Έχουμε μία νέα πλατφόρμα που στοχεύει σε μπίζνες οικοσύστημα τουρισμού. Θέλουμε ένα ενωμένο οικοσύστημα για το καλύτερο αποτέλεσμα“, ανέφερε ο Θάνος Μιχελόγγονας.
Σύντομα αναμένεται το όλο αυτό πρόγραμμα, να έρθει για συζήτηση και ψήφιση στα αρμόδια όργανα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος