Να αξιοποιήσει περαιτέρω, τα Fam Trips, επιθυμεί η Περιφέρεια της Πελοποννήσου.
Στόχος είναι η ενδυνάμωση της τουριστικής προβολής σε διεθνές επίπεδο. Μέσα από στοχευμένα ταξίδια εξοικείωσης, επαγγελματίες του τουρισμού – τουριστικοί πράκτορες, buyers, bloggers, δημοσιογράφοι και media experts – έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον προορισμό, τις υπηρεσίες του και τις αυθεντικές εμπειρίες που προσφέρει. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες, τα Fam Trips, βασίζονται στη δύναμη της προσωπικής εμπειρίας και αφήγησης. Οι συμμετέχοντες, επιστρέφοντας στις αγορές τους, μεταφέρουν το βιωματικό αφήγημά τους, μέσα από άρθρα, αναρτήσεις στα social media, ρεπορτάζ και επαγγελματικές συνεργασίες, δημιουργώντας οργανική, αυθεντική προβολή με υψηλό αντίκτυπο.
Η αποτελεσματικότητα των Fam Trips έχει αποδειχθεί διεθνώς: σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Insights, το 67% των ταξιδιωτών εμπιστεύεται περισσότερο βιωματικά αφηγήματα και κριτικές σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις.
FAM Trips 2025: Διαδρομές Εξοικείωσης με την Αυθεντική Πελοπόννησο
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αναλαμβάνει ενεργά, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των Fam Trips με στόχο:
- Τη στοχευμένη επιλογή αγορών και επαγγελματιών του τουρισμού, σύμφωνα με τη στρατηγική προώθησης και το place brand της Πελοποννήσου.
- Τη δημιουργία προγραμμάτων που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πελοποννήσου.
- Την προώθηση βιωματικών εμπειριών υψηλής προστιθέμενης αξίας, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις.
Κάθε Fam Trip, σχεδιάζεται στη θεματολογία και το κοινό-στόχο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή απήχηση και αποτελεσματικότητα. Τρία ταξίδια εξοικείωσης, υλοποιήθηκαν ήδη από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε συνεργασία με το Athens Convention και Visitors Bureau (Athens CVB), από τις 9 έως τις 11 Απριλίου. Τα fam trips διοργανώθηκαν σε συνέχεια της συμμετοχής της Περιφέρειας στην κορυφαία διεθνή διοργάνωση Β2Β τουριστικών συναντήσεων “This is Athens Agora”. Οι διεθνείς tour operators που συμμετείχαν, προέρχονταν από στρατηγικές αγορές όπως η Βόρεια Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς και η Κίνα, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την ανακάλυψη αυθεντικών εμπειριών πέρα από τα καθιερωμένα. Στόχος ήταν η ανάδειξη θεματικών διαδρομών και εμπειριών που λειτουργούν ως γέφυρα σύνδεσης με το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών (AIA), την κύρια πύλη εισόδου επισκεπτών στη χώρα, ενισχύοντας την ελκυστικότητα της Πελοποννήσου ως ποιοτικού, αυθεντικού και βιώσιμου προορισμού.
Καμπάνια «My Peloponnese Vibe»
Τους πρώτους μήνες του 2025, δώδεκα travel bloggers και δημιουργοί περιεχομένου, από Ευρώπη και Αμερική, ταξίδεψαν σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου, στο πλαίσιο της καμπάνιας “My Peloponnese Vibe”. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2025, οι συμμετέχοντες, επισκέφτηκαν πέντε Περιφερειακές Ενότητες – Λακωνία, Αργολίδα, Κορινθία, Αρκαδία και Μεσσηνία. Είχαν την ευκαιρία να περάσουν, πέντε έως επτά ημέρες, στον κάθε προορισμό, να έρθουν σε επαφή με τους ντόπιους και να ανακαλύψουν την καθημερινότητά τους. Ο στόχος της Περιφέρειας Πελοποννήσου ; η καθιέρωση της Πελοποννήσου, ως κορυφαίου αυθεντικού προορισμού της Μεσογείου.
Επόμενες Δράσεις (Μάιος – Ιούνιος 2025)
- Επίσκεψη media από τη Βρετανική αγορά
- Επίσκεψη media από την Ιταλική αγορά
- Επίσκεψη Πολωνών tour operators και agents
- Συνέχεια της καμπάνιας “My Peloponnese Vibe”
- Fam Trip ενόψει της νέας αεροπορικής σύνδεσης Καλαμάτας – Ηρακλείου (Ιούνιος 2025), με επίσκεψη πρακτόρων από το Ηράκλειο Κρήτης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και τα επιμέρους Επιμελητήρια.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος