Καλές κριτικές για την τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας

Ένα μήνα μετά την πρώτη παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας «This is Arcadia», η τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Με σπουδαίες κριτικές και σχόλια, η διαφημιστική ταινία «This is Arcadia», της καμπάνιας του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, έχει ξεπεράσει τις 18.000 προβολές, ενώ έχει προσελκύσει χιλιάδες κόσμο μέσα από τα Social Media.

Ήδη η ταινία φιγουράρει σε πολλά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της χώρας, αλλά και της Ομογένειας και αναμένεται η προβολή της ταινίας στο application και στο νέο portal του ΕΟΤ

Καλές κριτικές για την τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας

4 λεπτά Αρκαδίας

Με στόχο την προβολή της Αρκαδίας σε ξένες αγορές, όπου η ανάγκη επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών παραμένει ιδιαίτερα σημαντική, η ταινία επικεντρώνεται στα πλεονεκτήματα της Αρκαδίας, σε σχέση με τους άλλους Νομούς, καθώς επίσης και στο πόσο διαφορετικά βιώνουν οι ταξιδιώτες τις εμπειρίες τους όταν βρίσκονται στην περιοχή.

Η διαφημιστική ταινία, “τρέχει” μέσα από τα Social Media, σε 10 ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και Αμερική, Αυστραλία και Καναδά, χώρες στόχους, μεταβάλλοντας καθημερινά τη συχνότητα προβολής σε κάθε χώρα.

Καλές κριτικές για την τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας

Τα μέχρι στιγμής Social Media posts, για την περίοδο 28 Απριλίου έως 12 Μαΐου 2021, με την προβολή του video της Αρκαδίας, έχουν εμφανίσει πολύ υψηλό performance.

Παράλληλα, έχουν πραγματοποιηθεί συνεντεύξεις, με κύριο θέμα την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερες δράσεις προβολής.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος