“Ψηφιακή υπογραφή” μέσω Επιμελητηρίου Αρκαδίας

Ένα νέο σύμμαχο στην καθημερινότητά τους έχουν πλέον οι επιχειρήσεις-μέλη των επιμελητηρίων όλης της χώρας, κάνοντας χρήση της δυνατότητας να αποκτήσουν απομακρυσμένη ψηφιακή υπογραφή.

Πρόκειται για ένα «εργαλείο» που μειώνει στο ελάχιστο τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και προσφέρει έναν εύχρηστο, γρήγορο και απόλυτα ασφαλές τρόπο διαχείρισης των συναλλαγών.
Τα βασικά οφέλη από τη χρήση της Απομακρυσμένης Ψηφιακής Υπογραφής είναι τα εξής:

Η ψηφιακή υπογραφή έχει νομική ισχύ ισοδύναμη με την ιδιόχειρη υπογραφή
Μείωση κόστους και εξοικονόμηση χρόνου
Ευκολία χρήσης
Δυνατότητα χρήσης από οποιαδήποτε συσκευή (προσωπικό υπολογιστή, smartphone, tablet)

Η έκδοση της ψηφιακής υπογραφής γίνεται με απλά βήματα:

Υποβολή αίτησης ηλεκτρονικά στο Επιμελητήριο (Πατήστε εδώ για την αίτηση)
Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στην Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης ΕΡΜΗΣ
Έλεγχος της εταιρείας/αίτησης που εκπροσωπεί ο αιτών από το Επιμελητήριο Αρκαδίας
Πληρωμή του κόστος απόκτησης της υπηρεσίας Ψηφιακής Υπογραφής
Προσέλευση στο Επιμελητήριο Αρκαδίας για την φυσική ταυτοποίηση και την έγκριση της αίτησης
Έκδοση του ψηφιακού πιστοποιητικού από τον υπολογιστή της Ψηφιακής Γωνιάς του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.

φωτό: Στ. Ζορμπαλάς

από ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος