Πρωτοβουλία προώθησης του προορισμού Αρκαδία, σε Έλληνες δημοσιογράφους από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε εξειδικευμένα γραφεία εσωτερικού τουρισμού, ολοκλήρωσε το Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Υπογραμμίζεται ότι το ταξίδι εξοικείωσης υλοποιήθηκε με τη στήριξη της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, υπό προεδρία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, ως αντιστάθμισμα των πυρκαγιών του 2021, στους δήμους Γορτυνίας και Μεγαλόπολης.
Επισημαίνεται ότι το εν λόγω ταξίδι εξοικείωσης έγινε στο πλαίσιο της καμπάνιας “This Is Arcadia”. Αποτελεί το πρώτο σειράς ανάλογων Fam Trips και σε άλλες περιοχές της Αρκαδίας, όπου θα κληθούν να συμμετέχουν περισσότερα Μέσα Ενημέρωσης και τουριστικά γραφεία, στην κατεύθυνση ενίσχυσης του προορισμού.
Ειδικότερα το γκρουπ των δημοσιογράφων και των πρακτόρων, επισκέφθηκε το Λαογραφικό Μουσείο Βυτίνας, τα Λαγκάδια, την Ιερά Μονή Φιλοσόφου, το Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης στη Δημητσάνα, τη Σχολή Αργυροχρυσοχοΐας στη Στεμνίτσα, το Ελληνικό, την Αρχαία Γόρτυνα, την Καρύταινα, το Αρχαίο Θέατρο Μεγαλόπολης, την εκκλησία των Αγίων Αποστόλων στο Λεοντάρι.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε εστιατόριο της Μεγαλόπολης, όπου ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής, ανέπτυξε το πλάνο του Επιμελητηρίου για την ανάδειξη του προορισμού, αναδεικνύοντας παράλληλα, τη μοναδικότητα της περιοχής που καλύπτει κορυφαίες πτυχές του εναλλακτικού τουρισμού.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος