Παρουσιάστηκε η τουριστική καμπάνια της Αρκαδίας (βίντεο)

Παρουσιάστηκε η διαφημιστική ταινία “Τhis is Arcadia” σε εκδήλωση του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, που είχε να κάνει με την προώθηση του τουρισμού στην Αρκαδία.

Τις εργασίες της εκδήλωσης, άνοιξε ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος λόγω υποχρεώσεων που προέκυψαν τελευταία στιγμή δεν κατάφερε να παρευρεθεί και απέστειλε βιντεοσκοπημένο μήνυμα, στο οποίο επιβράβευσε την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και μίλησε για την στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού στην καμπάνια του Επιμελητηρίου, καθώς και για τον προγραμματισμό του Υπουργείου για το 2021.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας Γιάννης Τρουπής, σημείωσε: «Σε μια περίοδο που η συνεισφορά του τουρισμού στην οικονομία μας είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία, πρέπει με ταχύτατους ρυθμούς να διαμορφώσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα φιλικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα εξασφαλίζει σταθερότητα και θα ενισχύει κάθε πρωτοβουλία με αναπτυξιακές προοπτικές».

Στη διάρκεια του χαιρετισμού του ο κ. Τρουπής, μίλησε για τη φιλοσοφία του brand name “Arcadia” τονίζοντας: «Είναι γνωστό ότι το brand name Arcadia αποτελεί ένα εξόχως ισχυρό τοπόσημο στη δυτική ιστορία, είναι διεθνώς αναγνωρίσιμο και το συναντάμε σε τομείς κοινωνικής, επιχειρηματικής και οικονομικής δραστηριότητας, όπου το έχουν οικειοποιηθεί και εμείς τους ευχαριστούμε για τη διαφήμιση».

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=8TA9Wq9iQB8[/embedyt]

Χαιρέτισαν, ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Βλάσης, ο πρώην Υπουργός Εξωτερικών και Άμυνας, και τ. Επίτροπος Μετανάστευσης Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Κώστας Ζήκος, που εκπροσώπησε τον Γ.Γ. ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, οι βουλευτές Αρκαδίας, Γιώργος Παπαηλίου και Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, o αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, Χρήστος Λαμπρόπουλος, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Άννα Καλογεροπούλου και ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και Πρόεδρος Ξενοδόχων Αρκαδίας, Κωνσταντίνος Μαρινάκος.

Ο κ. Βλάσης, διαβεβαίωσε ότι θα συνδράμει στην προώθηση της καμπάνιας στην ομογένεια και ο κ. Ζήκος, φανερά ικανοποιημένος από το εγχείρημα του Επιμελητηρίου, είπε, ότι “είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις Επιμελητηρίων της χώρας, που σε αυτή τη δύσκολη εποχή, αποφασίζει να αναπτύξει αυτή την πρωτοβουλία στο πλαίσιο των προσπαθειών της χώρας να ξαναβγεί στην αγορά”. Δεσμεύτηκε για την προβολή της ταινίας στο application του ΕΟΤ και στο νέο Portal.

Ο Πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Σαμπράκος, παρουσίασε τις ξενοδοχειακές υποδομές και καταλύματα της Αρκαδίας, ενώ ο υπεύθυνος συμβουλευτικής επιχειρήσεων, του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Μπουρτσουκλής, αναφέρθηκε στο concept της ταινίας.

Σημειώνεται ότι στο Αρκαδικό portfolio τουριστικών προϊόντων, εντοπίζονται σχεδόν όλοι οι κύριοι τομείς της τουριστικής βιομηχανίας όπως: Περιηγητικός, Ευεξίας, Εναλλακτικός, Αναρριχητικός, Υπαίθριος, Αθλητικός, Γαστρονομικός, Αρχαιολογικός, Πολιτιστικός, Θρησκευτικός, Παραθεριστικός.

Η τουριστική καμπάνια περιλαμβάνει:

• 4λεπτη διαφημιστική ταινία.
• Εκδηλώσεις για την παρουσίαση της διαφημιστικής ταινίας στην Τρίπολη, πάντα με τη συνεργασία των Δήμων και των φορέων τουρισμού, στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδος.
• Προώθηση στα Social Media.
• Προώθηση στον ηλεκτρονικό τύπο.
• Συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
• Fam Trips.
• Γαστρονομικά Φεστιβάλ.
• Η προώθηση της ταινίας σε όλη την ομογένεια.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος