Λογοτεχνικός διαγωνισμός από το Γυμνάσιο της Τεγέας

Όπως πέρυσι, έτσι και φέτος, η διεύθυνση του Γυμνασίου της Τεγέας οργανώνει λογοτεχνικό διαγωνισμό για μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και των Λυκείων της Αρκαδίας.

Η δράση γίνεται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και με τον διευθυντή της, Γιάννη Γαληνό.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με αφορμή τους στίχους απ’ το ποίημα ”Συνέντευξις” της Κικής Δημουλά:

«Φυσικά και ονειρεύομαι (…).
Κάθε που εγκαταλείπουν συχνότατα όλοι (…).

Ζητάω την άδεια του ονείρου
πριν ελπίσω. Μου τη δίνει εν γένει
μαζί με κάποιες οδηγίες αυστηρές (…).

Ένα μόνο δε μου δίνει το όνειρο.
Το όριο. Ως που να κινδυνέψω.
Γιατί τότε πια δε θα ήταν όνειρο.
Θα’ ταν γεράματα».

Τα παιδιά, καλούνται να εμπνευστού και να δημιουργήσουν ένα λογοτεχνικό έργο, ατομικό ή ομαδικό, με θέμα ” Ο κόσμος που ονειρεύομαι να ζήσω … ”.

Στόχος είναι η επαφή των παιδιών με τους προβληματισμούς, με τις απόψεις και με τα συναισθήματα, έτσι όπως αυτά μορφοποιούνται, με αφορμή τα σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα.

Επίσης, σκοπός της δράσης είναι ο εντοπισμός των κλίσεων και των ταλέντων, αλλά και η ενθάρρυνση της δημιουργικής έκφρασης, της συνεργασίας και της ευγενούς άμιλλας.

Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει τις κατηγορίες διήγημα, παραμύθι και ποίημα.

Τα έργα των παιδιών θα σταλούν απ’ τα σχολεία στο Γυμνάσιο της Τεγέας απ’ τις 8 Ιανουαρίου έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2025. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν τον Μάιο του 2025, σε ειδική εκδήλωση. Θα απονεμηθούν τρία βραβεία, ανά κατηγορία. Έχει ήδη σχηματιστεί και η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού.





Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος