Στα μέσα του Αυγούστου, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η μελέτη που ετοιμάζει η διοίκηση του Επιμελητηρίου Αργολίδας, για το νέο γαστρονομικό όνομα της Αργολίδας.
Μάλιστα, έγινε και σχετική διαβούλευση πάνω στο θέμα, ώστε, όλοι, να καταθέσουν ιδέες και προτάσεις, πάνω στις ονομασίες.
Στόχος είναι, όπως δηλώνει και ο πρόεδρος της διοίκησης, Φώτης Δαμούλος, η προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού, ο ενίσχυση της Αργολίδας, ως τόπος, ιδιαίτερης, γαστρονομικής αξίας.
Μέσω της διαβούλευσης, θα καθιερωθεί το εμπορικό όνομα, με το οποίο θα ”συστήνεται΄΄ η Αργολίδα, το όραμα και η υπόσχεση της μάρκας (δέσμευση προσφοράς γεύσης και απόλαυσης).
Το Argolis taste culture, ως εμπορικό όνομα, έχει ήδη αποσπάσει το 45,5% στη διαβούλευση και είναι το επικρατέστερο για το Brand name.
Αφού ολοκληρωθούν όλα αυτά, θα ξεκινήσει η καμπάνια προβολής των τίτλων αυτών.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος