Στην πλατεία Άρεως της Αρκαδικής πρωτεύουσας διοργανώθηκε μια μεγάλη, υπαίθρια εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, με αφορμή την ημέρα κατά των ναρκωτικών ουσιών. Υπήρξαν κιόσκια ενημέρωσης του κόσμου, μοιράστηκαν φυλλάδια, πραγματοποιήθηκαν παιχνίδια και αρκετές αθλητικές δράσεις. Συγχρόνως, νεανικά μουσικά σχήματα και μπάντες, ανέβηκαν στη σκηνή και παρουσίασαν το ερμηνευτικό και καλλιτεχνικό τους ταλέντο.

Οι υπεύθυνοι των κέντρων πρόληψης και της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας ζήτησαν από τα παιδιά να κοιτούν τη ζωή, τις δραστηριότητες, τον αθλητισμό, τα χόμπι. Να προσπεράσουν, με σωστές πρακτικές και πράξεις, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να πουν ΟΧΙ στα ναρκωτικά και στις λοιπές ουσίες εξάρτησης. Ένα μήνυμα υπέρ της ζωής, της ψυχικής υγείας και της πρόληψης των εξαρτήσεων.

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος