Αιτήματα και καταγγελίες online στο Δήμο Σερρών

H δυνατότητα online καταχώρησης αιτημάτων παρέχεται στους δημότες, μέσω της νέας ιστοσελίδας του Δήμου Σερρών, που παρουσίασε σήμερα ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών και Διοίκησης Στέργιο Γαλάνη και τον Προϊστάμενο της Μηχανογράφησης Γιώργο Τσακιρίδη.

Πέραν των αιτημάτων οι δημότες μπορούν να κάνουν αναφορές αλλά και καταγγελίες, ενώ σύμφωνα με τον κ. Γαλάνη στόχος μελλοντικά είναι να γίνεται ηλεκτρονική πληρωμή αλλά και στο Δημοτολόγιο να γίνονται όλα ηλεκτρονικά, έτσι ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται χωρίς τη διακίνηση εγγράφων. Η ενημέρωση των δημοτών σχετική με τη νέα δυνατότητα που τους παρέχεται, πιθανότατα, θα γίνει μέσω ειδικού εντύπου στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΣ. «Η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Σερρών θα είναι πιο λειτουργική και πιο εύχρηστη από τους πολίτες αφού θα τους παρέχεται η δυνατότητα online καταχώρησης αιτημάτων, θα συνδέεται με το εσωτερικό πληροφοριακό σύστημα του Δήμου και θα κατηγοριοποιεί αυτόματα τα αιτήματα σε αρμόδιες διευθύνσεις και τμήματα», δήλωσε ο κ. Αγγελίδης. Το κόστος της αναβάθμισης της ιστοσελίδας του Δήμου άγγιξε τις 11.900 Ευρώ

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος