Στην έκθεση του Βερολίνου, τον Μάρτιο, θ’ αρχίσει ουσιαστικά η υλοποίηση του νέου προγράμματος της Περιφέρειας για τον τουρισμό, που καταρτίστηκε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και το marketing Greece. με ορίζοντα 3ετίας.
Οι καινοτομίες του προγράμματος συνίστανται στην εξειδίκευση ανά νησί, στην ευρεία αξιοποίηση του διαδικτύου και στις διεθνείς συνεργασίες όπως με το CNN, το Trip Advisor και το BBC.
Όπως ανακοίνωσε χθες ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, στις 11 Δεκεμβρίου θα γίνει στη Ρόδο το 1ο στρογγυλό τραπέζι με τη συμμετοχή των εμπλεκομένων τουριστικών φορέων για το πρόγραμμα και μέσα στο 2ο 15νθήμερο του Ιανουαρίου θα γίνει η επίσημη και αναλυτική παρουσίαση του.
Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι προτάσσονται ως ισχυρά brands τα ίδια τα νησιά, ενώ η Περιφέρεια θα λειτουργεί ως ομπρέλα.
«Δεν είναι συνηθισμένο να υποβιβάζει κανείς τον θεσμό που υπηρετεί, όμως δεν έχουμε κανέναν ενδοιασμό να το κάνουμε, όταν με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιούμε τα οφέλη για την περιοχή μας» δήλωσε ο κ. Γ. Χατζημάρκος.
Πέρα από το νέο πρόγραμμα, στόχος της Περιφέρειας είναι να κερδίσει το χαμένο έδαφος στη ρωσική αγορά, μετά την κρίση στις σχέσεις Ρωσίας -Τουρκίας, σε συνεργασία όμως με το υπουργείο τουρισμού και άλλες Περιφέρειες της χώρας.
Στο πλαίσιο αυτό, ο περιφερειάρχης έχει ξεκινήσει ήδη την συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, όπου προ ημερών είχε γίνει μια πρώτη συνάντηση εργασίας για την αποτίμηση της όλης κατάστασης. Η κρίση στις σχέσεις Ρωσίας – Τουρκίας, θ’ αποτελέσει αντικείμενο νέας συνάντησης με την υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, αύριο το απόγευμα, προκειμένου να αποτιμηθεί η κατάσταση και να αποφασιστούν οι επόμενες ενέργειες.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος