Πρόεδρος ναυτεργατών: 5 μήνες ακινησία αλλά όχι ουσιαστική συντήρηση

Σε 48ωρη απεργία κατεβαίνουν οι ναυτεργάτες της Κέρκυρας από τις 6.00 το πρωί της Τρίτης 31 Οκτωβρίου μέχρι τις 6.00 το πρωί την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου. Η απεργία μάλιστα έχει προοπτική κλιμάκωσης σύμφωνα με τον πρόεδρο των ναυτεργατών Χρήστο Βιτουλαδίτη που μίλησε σήμερα στην ΕΡΤ Κέρκυρας.
Τα αιτήματα τους αφορούν την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας, η οποία ζητούν να περιλαμβάνει αύξηση του διαλείμματος από μισή ώρα σε μία, αύξηση των αποδοχών τους κατά 2% και αύξηση του αριθμού του προσωπικού σε ορισμένες θέσεις εργασίας, για τις “παντόφλες” όπως αυτή του μηχανοστασίου καθώς και στο μπαρ του σαλονιού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οι ναυτεργάτες της Κέρκυρας όμως θέτουν στα αιτήματα τους και το θέμα της ακινησίας όλων των κλειστού τύπου πλοίων για τους 5 χειμερινούς μήνες, με αφορμή το αίτημα που έχουν υποβάλλει οι πλοιοκτήτες στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Το θέμα είναι γνωστό ότι ανεβλήθη στην προηγούμενη συνεδρίαση του ΣΑΣ ενώ ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός μιλώντας στην ΕΡΤ Κέρκυρας σήμερα το πρωί δέχθηκε ότι αποτελεί στρέβλωση, ο κάθε πλοιοκτήτης να μεταθέτει το χρόνο ακινησίας – από πλοίο σε άλλο πλοίο – αναλόγως με τα πλοία που έχει στη διάθεσή του. Αυτά τα προβλήματα, όπως είπε, θα αντιμετωπιστούν με την επεξεργασία του νόμου 2932 που αποτελεί την κύρια νομοθεσία καθορισμού των δρομολογιακών απαιτήσεων.
Παρά τη διαβεβαίωση του Υφυπουργού ότι το θέμα θα λυθεί, ο πρόεδρος των ναυτεργατών της Κέρκυρας τονίζει ότι το πρόβλημα ήδη υπάρχει. Μάλιστα είπε χαρακτηριστικά ότι «αυτή την εποχή αν υπάρξει κακοκαιρία θα εξυπηρετηθεί η Κέρκυρα με ένα κλειστό και αυτό αν υπάρξει».
Τονίζει δε ότι παρά το γεγονός πως τα “κλειστά” ακινητοποιούνται για 5 μήνες- επομένως θεωρητικά έχουν πολύ χρόνο για τη συντήρηση τους – στην πραγματικότητα δεν γίνεται ουσιαστική συντήρηση διότι «τα πηγαίνουν μία εβδομάδα στις δεξαμενές και τον υπόλόιπο χρόνο μένουν δεμένα στο λιμάνι της Κέρκυρας». Τονίζει βέβαια ότι τα πλοία είναι αξιόπλοα αλλά δεν γίνονται συντηρήσεις εξωραϊσμού και επισκευών όπως θα έπρεπε. Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η καταγγελία που κάνει ο κος Βιτουλαδίτης ότι ούτε στις παντόφλες γίνεται συντήρηση, αφού στην πραγματικότητα τους έχει αφαιρεθεί ο χρόνος ακινησίας, επομένως η όποια συντήρηση γίνεται εν πλω.
Καταλήγοντας ο Πρόεδρος των ναυτεργατών της Κέρκυρας είπε ότι ελπίζει η απεργία να μην διαρκέσει μεγάλο διάστημα δεδομένου ότι οι ίδιοι οι ναυτεργάτες, αυτό που ζητούν κυρίως, είναι να υπογραφεί η Συλλογική σύμβαση εργασίας και τα υπόλοιπα θέματα τουλάχιστον να συζητηθούν ώστε να ξεκινήσει η δρομολόγηση τους.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος