Όπως ανέφερε, «Η Δυτική Ελλάδα, είναι μία η περιοχή που έχει υποφέρει πάρα πολλά χρόνια από την έλλειψη υποδομών, ή από την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση κάποιων κρίσιμων υποδομών». «Είναι προτεραιότητα για την κυβέρνηση η υλοποίηση υποδομών στη Δυτική Ελλάδα, αλλά πιστεύω ότι είναι επίσης προτεραιότητα για την τοπική κοινωνία και για την παραγωγική ανασυγκρότηση που πρέπει να γίνει και στη χώρα και περισσότερο στη Δυτική Ελλάδα.»
Υπογειοποίηση του τρένου
Ο Υπουργός Υποδομών, ανακοίνωσε το μεσημέρι από το Δημαρχείο, ότι το αίτημα του δήμου για πλήρη υπογειοποίηση της γραμμής από το Ρίο έως τον σταθμό της Αγίας Σοφίας, εξετάστηκε από την ΕΡΓΟΣΕ και γίνεται αποδεκτό, ενώ τόνισε ότι μέχρι τις αρχές του 2019 θα προκηρυχθεί και ο διαγωνισμός του έργου. Δήλωσε επίσης, πως έχει ήδη βρεθεί και η σχετική χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους, καθώς ο αρχικός προϋπολογισμός θα αυξηθεί κατά 45 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός σημείωσε ότι η νέα γραμμή, θα επιτρέπει και την κυκλοφορία του προαστιακού, όπως την ξέρουμε σήμερα στην Πάτρα, προκειμένου το μέσο να μην διακοπεί.
Φράγμα Πείρου – Παραπείρου
Όπως ανακοινώθηκε, εντός του Νοεμβρίου θα γίνει η έμφραξη του φράγματος Πείρου – Παραπείρου, ενώ σε Ημερίδα που πρόκειται να διεξαχθεί θα παρουσιαστεί η δομή του Φορέα Διαχείρισης του έργου, μετά την κατάθεση απόψεων, επί της πρότασης, από τους φορείς.
Ο κ. Σπίρτζης παρέδωσε τον φάκελο με την πρόταση του Υπουργείου, για τον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης του φράγματος, στον κ. Κατσιφάρα και στους Δημάρχους Πατρέων Κώστα Πελετίδη, Ερύμανθου Θάνου Καρπή και τον Αντιδήμαρχο Δυτικής Αχαΐας Θανάση Ραυτακόπουλο.
Σε πρώτη φάση, στο Φορέα Διαχείρισης θα μετέχουν, το Υπουργείο Υποδομών, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και οι Δήμοι Πατρέων, Ερυμάνθου και Δυτικής Αχαΐας.
Ολυμπία οδός, Πατρών – Πύργου
Επίσης, σε ό,τι αφορά το θέμα της ολοκλήρωσης της Ολυμπίας Οδού και κυρίως το μέρος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, ο κ. Σπίρτζης ενημέρωσε πως, αμέσως μετά την έγκριση των 6 τμηματικών εργολαβιών από το Ελεγκτικό Συνέδριο, σε εκδήλωση στον Πύργο, θα παρουσιαστούν η πορεία υλοποίησης του έργου και η επιλογή των διαγωνιστικών διαδικασιών του.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Πάτρα – Πύργος
Σχετικά με τη χρηματοδότηση της Σιδηροδρομικής Γραμμής Πάτρα – Πύργος, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει εξασφαλίσει ήδη το 50% της χρηματοδότησης, έχοντας στις προτεραιότητές της τη λειτουργία του τρένου. Ο προαστιακός μέχρι την Κάτω Αχαΐα, η επαναλειτουργία της θεματικής σιδηροδρομικής γραμμής Κατάκολο – Πύργος – Αρχαία Ολυμπία και η σύνδεση της Πάτρας με τον Πύργο, συνιστούν έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τον οποίο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει εξασφαλίσει ένα σημαντικό μέρος των πόρων.
Για τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια οδό, αναμένεται η ολοκλήρωση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, ενώ για το έργο του κόμβου στο Μενίδι, έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Υποδομών, η πρόταση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Απόστολου Κατσιφάρα, για εκπόνηση μελέτης από την παραχωρησιούχο εταιρεία και στη συνέχεια η υλοποίησή του.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος