Με εντυπωσιακό απολογισμό 98 επιχειρηματικών συναντήσεων και τις πρώτες συμφωνίες συνεργασίας, ολοκληρώθηκε η επιχειρηματική αποστολή που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (ΑΜΘ) με επιχειρηματίες από την Ινδία (18–22 Σεπτεμβρίου 2025). Στόχος ήταν η ουσιαστική δικτύωση των τοπικών επιχειρήσεων με δίκτυα διανομής μίας αγοράς που ξεπερνά τα 1,4 δισ. καταναλωτές.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια ΑΜΘ, το άνοιγμα στην Ινδία στηρίζεται στη στρατηγική της για εξωστρέφεια και διαφοροποίηση εξαγωγικών προορισμών. Η επιλογή για «άνοιγμα» στην Ινδία, βασίζεται , όπως εξηγεί, στην ταχύτατη ανάπτυξη της μεσαίας τάξης, στην αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας και στο έντονο ενδιαφέρον για μεσογειακές γεύσεις που ενισχύουν τις προοπτικές διείσδυσης των τοπικών τροφίμων, φρούτων και λαχανικών.
Στην αποστολή συμμετείχαν 8 Ινδοί επαγγελματίες τροφίμων, μεταξύ αυτών 7 αγοραστές/διανομείς και η υποδιευθύντρια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Pune ενώ 36 τοπικές επιχειρήσεις παρουσίασαν τα προϊόντα τους. Το πρόγραμμα περιλάμβανε γευσιγνωσίες, επισκέψεις σε παραγωγικές μονάδες, δείπνο δικτύωσης, εκθετήριο προϊόντων και επαφές με τοπική αλυσίδα supermarket.
Η Περιφέρεια υπογραμμίζει πως μέσα από αυτές τις στοχευμένες δράσεις αναδείχθηκε η ποιότητα, η γευστική υπεροχή και η καινοτομία των προϊόντων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενισχύοντας τη θέση τους σε μια αγορά με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης.
Φωτογραφίες: Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος