Βέλγος είναι ο νικητής της ψηφιακής καμπάνιας που διεξήγαγε ο Δήμος Ρόδου με το hashtag #WhatILoveAboutRhodes.
Η καμπάνια, που ξεκίνησε στις 27 Σεπτεμβρίου και διήρκεσε όλο τον Οκτώβριο, είχε σκοπό την προβολή της Ρόδου μέσα από τα μάτια των τουριστών που την επισκέφθηκαν, με την ανάρτηση φωτογραφιών.
Η φωτογραφία του Βέλγου, που απεικόνιζε την Πύλη Νταμπουάζ στη Μεσαιωνική Πόλη, συγκέντρωσε 5.745 likes.
Ο διαγωνισμός είχε ως έπαθλο δωρεάν αεροπορικό εισιτήριο προς τη Ρόδο για τη σεζόν του 2021.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος