Σε καταγγελία προχώρησε η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού, με αφορμή την προανάκριση που διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μήλου και την εκκίνηση των διαδικασιών για επιβολή διοικητικού προστίμου σε βάρος του Πλοιάρχου του CHAMPION JET 2, μετά το περιστατικό της 25ης Μαϊου στο λιμάνι της Μήλου.
“Καταγγέλουμε τις μεθοδεύσεις τρομοκράτησης και συκοφάντησης των Πλοιάρχων της Ακτοπλοΐας” αναφέρει η Π.Ε.Π.Ε.Ν. στην καταγγελία της, σημειώνοντας ότι “αντί δηλαδή τα όργανα της Πολιτείας να αναγνωρίζουν το δυσανάλογα επίπονο έργο που καλούνται να επιτελέσουν οι Πλοίαρχοι με γνώμονα την ασφάλεια των πλοίων και των επιβαινόντων σε αυτό, αντί να στηρίζουν τις προσπάθειες τους για την στήριξη της νησιωτικότητας μας όλο το χρόνο κάτω από αντίξοες, καιρικές συνθήκες, σε ακατάλληλα έως και επικίνδυνα λιμάνια, συνεχίζουν να κατασκευάζουν ποικίλες διώξεις κατά των Πλοιάρχων”. Η Π.Ε.Π.Ε.Ν. επισημαίνει ακόμα ότι λόγω των κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν το Σαββατοκύριακο, σημειώθηκε ακόμα ένα περιστατικό σε πλοίο που δεν μπόρεσε να προσεγγίσει στο λιμάνι της Σίφνου, χωρίς ωστόσο να ασκηθεί δίωξη κατά του Πλοιάρχου.
“Τους καλούμε να σοβαρευτούν και να μην στοχοποιούν τους Πλοιάρχους. Να σεβαστούν το έργο τους και να εμπιστεύονται τις γνώσεις και την εμπειρία τους και να μην προβαίνουν σε αυθαίρετες κρίσεις και αβάσιμες διαπιστώσεις. Τα λιμενικά όργανα ας εκτελέσουν με συνέπεια τα αστυνομικά τους
καθήκοντα και όχι να περιφέρονται με πολιτική περιβολή στο λιμάνι και να δίνουν εντολές και διαταγές στον Πλοίαρχο ο οποίος είναι εκείνος που γνωρίζει την κατάσταση του πλοίου που κυβερνά και είναι αυτός που αποφασίζει για τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν, με γνώμονα πάντα την ασφάλεια των επιβατών αλλά και του πλοίου. Γιατί όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέει”, καταλήγει στην ανακοίνωσή της η Π.Ε.Π.Ε.Ν.
Ακολουθεί η ανακοίνωση που είχε εκδώσει το Λιμενικό Σώμα μετά το περιστατικό στη Μήλο:
“Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, το επιβατηγό – οχηματαγωγό – ταχύπλοο (Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ) πλοίο ¨CHAMPION JET 2¨ σημαίας Κύπρου, προσέδεσε στον κεντρικό λιμένα της Μήλου, προερχόμενο από το λιμάνι της Σίφνου μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες πρόσδεσης του, εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Συγκεκριμένα στη δεύτερη απόπειρα πρόσδεσης του πλοίου σημειώθηκε σπάσιμο του πρυμναίου δεξιού κάβου χωρίς να σημειωθεί τραυματισμός ή περαιτέρω υλικές ζημιές. Για λόγους ασφάλειας, καθότι παρατηρήθηκε ότι το πλοίο είχε προσδέσει με κλίση τριάντα πέντε μοιρών, με αποτέλεσμα μέρος του πρυμναίου δεξιού καταπέλτη να μην εφάπτεται στην προβλήτα, δόθηκε η εντολή από τη Λιμενική Αρχή της Μήλου να μην ξεκινήσει η διαδικασία της αποβίβασης-εκφόρτωσης, μέχρι να πραγματοποιηθεί η ασφαλής πρόσδεση του. Μετά την πρόσδεση του πλοίου αποβιβάστηκαν τριακόσιοι πενήντα τρεις επιβάτες, έξι οχήματα και τρία δίκυκλα και επιβιβάστηκαν εκατόν είκοσι οκτώ επιβάτες και ένα όχημα και το πλοίο απέπλευσε για τη συνέχιση του δρομολογίου του. Από το Λιμεναρχείο Μήλου διενεργείται προανάκριση υπο τις οδηγίες της Εισαγγελικής Αρχής, ενώ παράλληλα κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά του πλοιάρχου, διότι δεν συμμορφώθηκε με τις επανειλημμένες εντολές της Λιμενικής Αρχής για κλείσιμο των καταπελτών κατά τη διαδικασία προσπαθειών πρόσδεσης του πλοίου”.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος