Με ευελιξία το νέο πρόγραμμα προβολής του Νοτίου Αιγαίου

Με ευελιξία και δυνατότητα αναπροσαρμογής κινείται το νέο πρόγραμμα προβολής του Νοτίου Αιγαίου για το 2023. Στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της Περιφέρειας παραμένει η στροφή προς το ψηφιακό περιβάλλον, μέσω στοχευμένης ψηφιακής καμπάνιας.

Σημειώνεται ότι πάνω από 344 εκατομμύρια ήταν οι εμφανίσεις μηνυμάτων σε επιλεγμένους -βάση κριτηρίων- χρήστες, σε 13 γεωγραφικές αγορές, στη ψηφιακή καμπάνια του 2022.

Όσον αφορά στο πλάνο δράσεων τουριστικής προβολής για το έτος 2023, αυτό καταρτίστηκε σε μια περίοδο κατά την οποία δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη η επίδραση που θα έχει στην καταναλωτική συμπεριφορά των δυνητικών τουριστών η συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που απορρέει τόσο ως προς την κατάσταση στην Ουκρανία, κυρίως όμως από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την αύξηση του κόστους ζωής στο σύνολο των αγορών.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος