Ερώτηση Βουλευτών της Νέας Αριστεράς για το ωράριο της επιδοτούμενης πτήσης Αθήνα – Σύρος

«Τα δρομολόγια των πτήσεων μεταξύ Αθήνας και Σύρου, αν και επιδοτούμενα, δεν εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό», υποστηρίζουν σε ερώτησή τους 5 βουλευτές της Νέας Αριστεράς.

Οι βουλευτές ισχυρίζονται «ότι παρόλο που οι πτήσεις Αθήνα – Σύρος έχουν ενταχθεί στο καθεστώς των άγονων γραμμών περισσότερο από δέκα χρόνια… η εταιρία συστηματικά δρομολογεί τις πτήσεις από Αθήνα προς Σύρο σε ‘νεκρές’ ώρες και τη θερινή περίοδο κυρίως κατά τις πρώτες πρωινές ώρες (6:30πμ). Αυτό έχει αποτέλεσμα το δρομολόγιο που συνδέει την Αθήνα με την πρωτεύουσα του Νότιου Αιγαίου να ταξιδεύει άδειο ακόμα και μέσα στην υψηλή θερινή περίοδο και τελικά να πληρώνεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και τον Έλληνα φορολογούμενο», επισημαίνοντας ότι το εμπορικά λογικό θα ήταν η εταιρία να αναπροσαρμόσει τα δρομολόγια, αυξάνοντας τις πληρότητες και επιτυγχάνοντας μεγαλύτερες εισπράξεις.

«Δυστυχώς, οι χαλαρές απαιτήσεις πληρότητας πτήσης και ελάχιστων δρομολογίων και οι ελάχιστες τιμές ναύλου που ο διαγωνισμός ορίζει, εξασφαλίζουν επαρκέστατη επιχορήγηση και οικονομική βιωσιμότητα στο δρομολόγιο, επιτρέποντας έτσι στην ανάδοχο εταιρία να προγραμματίζει πτήσεις, αδιαφορώντας για τις ώρες που χρειάζεται πραγματικά δρομολόγιο το επιβατικό κοινό» αναφέρουν οι βουλευτές κλείνοντας την ανακοίνωσή τους και ζητούν απάντηση από τον αρμόδιο υπουργό σχετικά με τις ενέργειες στις οποίες θα προχωρήσει, ώστε η επιδοτούμενη γραμμή που συνδέει την Αθήνα με την πρωτεύουσα του Νότιου Αιγαίου να εκτελείται σε ώρες που εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος