Α. Νταλακογιώργος: Οι Ναυτεργάτες απεργούν για συλλογικές συμβάσεις, αυξήσεις, ασφαλείς συνθήκες εργασίας

‘’Ζητάμε Συλλογικές συμβάσεις εργασίας  και ουσιαστικές αυξήσεις καθώς οι μισθοί μας είναι καθηλωμένοι στο πολύ μακρινό 2010 γιατί από τότε δεν έχει υπογραφεί νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με ότι αρνητικό αυτό σημαίνει για το εισόδημα των ναυτεργατών αλλά και τις συντάξεις τους που έχουν κατακρημνιστεί’’ δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ  Αντώνης Νταλακογιώργος μιλώντας στην ΕΡΤ Ν. Αιγαίου.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών που συμμετέχει μαζί με άλλα ναυτεργατικά σωματεία στη 48ωρη κινητοποίηση που κήρυξε η ΠΝΟ (Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία) και  η οποία ξεκινά από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας σε όλα τα λιμάνια της χώρας, έκανε λόγο για ‘’εργασιακή κόλαση όσον αφορά στη πίεση και εντατικοποίηση της δουλειάς ,στις εργασιακές συνθήκες στα καράβια με αποτέλεσμα ο ναυτεργάτης «να πληρώνει το μάρμαρο» ακόμα και με κίνδυνο της ζωής του αφού δεν παίρνονται τα αναγκαία μέτρα.’’

‘’Για μας, σε αντίθεση με άλλα σωματεία η απεργία στόχο έχει τη μετωπική σύγκρουση με τη συγκεκριμένη αντεργατική πολιτική και τη λύση θεσμικών ,οικονομικών και  κλαδικών ζητημάτων. Δεν λογίζεται οι εφοπλιστές να έχουν θησαυρίσει τα τελευταία χρόνια ,με τη κερδοφορία τους  να σπάει τα οικονομικά ρεκόρ  με 16 εισηγμένες εταιρείες στο Αμερικανικό χρηματιστήριο να έχουν ξεπεράσει το 1.5 δις δολάρια μόνο το 1ο Εξάμηνο του 2024 και εμείς να παραμένουμε καθηλωμένοι στους μισθούς του 2010‘’ υπογράμμισε ο κ Νταλακογιώργος  ‘‘

Όσον αφορά στη κατάσταση του ακτοπλοϊκού στόλου ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ τη χαρακτήρισε ως ‘’τη χειρότερη των τελευταίων χρόνων παρά τον πακτωλό, όπως είπε, των χρημάτων που εισρέουν στα ταμεία των εταιρειών.’’

‘’Η επιδότηση για τις άγονες γραμμές αγγίζει τα 150 εκατομμύρια ετησίως τα τελευταία 7 χρόνια. Αν συνυπολογίσουμε δε και τα προηγούμενα χρόνια, το ποσό που διατέθηκε από τον κρατικό προϋπολογισμό  για την εξυπηρέτηση αυτών των γραμμών ξεπερνά το ένα δις ευρώ δηλαδή την αξία όλου του επιβατηγού ακτοπλοϊκού στόλου και παρόλα αυτά τα πλοία που εξυπηρετούν τις περισσότερες γραμμές είναι προβληματικά. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχει υπάρξει ούτε ένα συμβατικό πλοίο τη τελευταία 15ετια νέας κατασκευής με αποτέλεσμα ο σημερινός ακτοπλοϊκός στόλος να είναι προβληματικός και γερασμένος  αφού η μέση ηλικία ξεπερνά τα 28-29 έτη’’ τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος