Chatbot, όπως λέγεται, ή αλλιώς ψηφιακό “βοηθό” τεχνητής νοημοσύνης απέκτησε η Βιβλιοθήκη Καλαμπάκας.
Μέσω του επίσημου ιστότοπου της Βιβλιοθήκης, οι επισκέπτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με ένα έξυπνο σύστημα συνομιλίας (chatbot), το οποίο παρέχει άμεσες απαντήσεις σε ερωτήσεις, ενημερώνει για τις υπηρεσίες και το διαθέσιμο υλικό της Βιβλιοθήκης, προσφέροντας συνεχή και φιλική εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο.
Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία η Βιβλιοθήκη επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να αξιοποιεί τις σύγχρονες τεχνολογίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, συνδυάζοντας την αγάπη για το βιβλίο με τις δυνατότητες της καινοτομίας και της τεχνητής νοημοσύνης, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος