Τρίκαλα: Πόσιμο πλέον το νερό στον Ξηρόκαμπο

Κατάλληλο προς πόση και για κάθε άλλη χρήση είναι πλέον το νερό στον οικισμό του Ξηρόκαμπου της Τοπικής Κοινότητας Μεγάρχης Τρικάλων. Το πρόβλημα με την ακαταλληλότητα το νερού στην περιοχή εντοπίστηκε στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, όπου το νερό είχε κριθεί ακατάλληλο για πόση και για κάθε άλλη χρήση ατομικής υγιεινής, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΥΑΤ και μετά από ελέγχους που πραγματοποίησε το διαπιστευμένο εργαστήριό της δημοτικής επιχείρησης. Με νεότερη ανακοίνωση της η ΔΕΥΑΤ επισημαίνει ότι μετά από τον απαραίτητο καθαρισμό και απολύμανση του δικτύου, πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητοι χημικοί και μικροβιολογικοί έλεγχοι στο δίκτυο και σύμφωνα με τα αποτελέσματα το νερό κρίνεται κατάλληλο και για πόση και για οποιαδήποτε άλλη χρήση.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος