Θεσσαλικό Θέατρο – Διαδικτυακές Διαλέξεις – Συζητήσεις για το Θέατρο

Ξεκίνησαν την Τετάρτη 31 Μαρτίου οι διαδικτυακές διαλέξεις-συζητήσεις (που υλοποιούνται μία φορά την εβδομάδα) με ποικίλη θεματολογία από την Τέχνη και το Θέατρο, με στόχο την μάθηση, τη δημιουργική ψυχαγωγία μέσα από την πλούσια ιστορία του θεάτρου, αλλά και τη διατήρηση της επαφής με όλες τις ηλικιακές κατηγορίες του κοινού της Λάρισας.

Εκπαιδεύτρια της δράσης είναι η κ. Μαρία Παπουτσή Θεατρολόγος-συνεργάτης του Θεσσαλικού Θεάτρου.
Το Διαδικτυακό Πρόγραμμα υλοποιείται από το «Πανεπιστήμιο των Πολιτών» του Δήμου Λαρισαίων, σε συνεργασία με τα ΚΑΠΗ & το Θεσσαλικό Θέατρο, στοχεύοντας στην στήριξη των ατόμων της τρίτης ηλικίας.
Η Λάρισα κάνοντας πράξη την “Πόλη που Μαθαίνει”, δημιουργώντας δίκτυα και συνεργασίες, διαμορφώνει προγράμματα για την πόλη και τους δημότες της, οι οποίοι το τελευταίο διάστημα μένουν σπίτι, εξαιτίας της νόσου Covid-19. Τα μέλη ιδιαίτερα των ΚΑΠΗ, λόγω της αναστολής της λειτουργίας των δομών, έχουν βιώσει την απομόνωση, την μοναξιά και τον περιορισμό των κοινωνικών συναναστροφών.
Την ευθύνη για την υλοποίηση του προγράμματος έχει το τμήμα Δια βίου Μάθησης της Διεύθυνσης Παιδικών Σταθμών και Εκπαιδευτικών δράσεων του Δήμου Λαρισαίων.

Θεσσαλικό Θέατρο – Διαδικτυακές Διαλέξεις – Συζητήσεις για το Θέατρο

Αιτήσεις μπορούν ακόμη να υποβληθούν μέχρι 06 Απριλίου και ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://docs.google.com/forms/d/1gPNFRNNmXP7-1uHOwK5kxyUwsIpLXZ3hTnzP0XRH7XA/edit

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2410680249, 2410680250 (Τμήμα Δια Βίου Μάθησης)
2410233430 (Γ΄ ΚΑΠΗ)

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος