Παρουσίαση της Λάρισας σε διαδικτυακό σεμινάριο της UNESCO στη Δημοκρατία της Κορέας

Η πόλη της Λάρισας συμμετείχε κατόπιν πρόσκλησης στο διαδικτυακό σεμινάριο “2022 UNESCO GNLC International Webinar” που διοργανώθηκε από τη πόλη Goyang (Δημοκρατία της Κορέας) με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Δια Βίου Μάθησης της UNESCO (UIL) την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022.

Σκοπός του σεμιναρίου ήταν η ανταλλαγή καλών πρακτικών σε επίπεδο πόλεων αναφορικά με την προώθηση της εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης και σε εναρμόνιση με την Έκθεση της UNESCO για το “Μέλλον της Εκπαίδευσης” όπως συζητήθηκε κατά τη διάρκεια του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων της UNESCO.

Στο σεμινάριο στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι πόλεων – μελών του Δικτύου Πόλεων που Μαθαίνουν της UNESCO, απηύθυναν χαιρετισμό  ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Δια Βίου Μάθησης της UNESCO κ. Raul Valdes Cotera και ο Δήμαρχος της πόλης Goyang κ.Dong Hwan Lee. Στελέχη του Ινστιτούτου τόνισαν τη σημασία προώθησης της δια βίου μάθησης στις τοπικές κοινωνίες με έμφαση στις έννοιες της συμπερίληψης, της ισότητας και των συνεργειών και στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τα παραδείγματα των πόλεων Marrakech (Μαρόκο) και Wyndham (Αυστραλία)

Τη Λάρισα Πόλη που Μαθαίνει παρουσίασε εκ μέρους του Δήμου Λαρισαίων η Προϊσταμένη του Τμήματος Δια Βίου Μάθησης κ. Τσιούγκου Κλεονίκη ενώ παρέμβαση στη συζήτηση που ακολούθησε έκανε ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης κ. Δεληγιάννης Δημήτρης. Το παράδειγμα της Λάρισας προσέλκυσε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων με ερωτήσεις για την πορεία των προσπαθειών της αλλά και τις δράσεις του Πανεπιστημίου των Πολιτών και του Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος