Ο ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας για το άνοιγμα των σχολείων

Για κοινωνική αναλγησία κατηγορεί ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Λάρισας την κυβέρνηση, καθώς
“παραβλέπεται το γεγονός ότι οι συνθήκες είναι χειρότερες από ό,τι την περίοδο που τα σχολεία έκλεισαν και από τις χειρότερες τους τελευταίους δεκατρείς μήνες.
Ο μεταλλαγμένος ιός προσβάλλει πιο δραστικά και τους νέους, ενώ ο κατά προτεραιότητα εμβολιασμός των εκπαιδευτικών αποδεικνύεται απάτη μιας και είναι η τρίτη διαλογή στους κατά προτεραιότητα εμβολιασμούς από τα περισσεύματα των ακυρωθέντων προγραμματισμένων εμβολιασμών.
Η τηλεκπαίδευση αποδεικνύεται πως εντείνει εκπαιδευτικά αδιέξοδα και τις κοινωνικές ανισότητες ενώ αποτέλεσε τον δούρειο ίππο της χρηματοδοτημένης από το υπουργείο Παιδείας ιδιωτικοποίησης δημόσιων δικτύων και λειτουργιών. Οδήγησε στο μεγάλο σκάνδαλο της εμπορευματοποίησης προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων πολιτών”, επισημαίνονται μεταξύ άλλων στη σχετική ανακοίνωση.

“Στην παρούσα συγκυρία καταθέτουμε προτάσεις μέτρων, διεκδίκησης και άμεσης εφαρμογής, που συμπληρώνουν τις αντίστοιχες προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αλλά και του εκπαιδευτικού κινήματος από την έναρξη της σχολικής χρονιάς τα οποία, αν είχαν εισακουστεί έγκαιρα, το τοπίο τουλάχιστον στην εκπαίδευση θα ήταν πολύ καλύτερο.
1. Μείωση του αριθμού μαθητών σε κάθε διδακτική λειτουργία με εναλλασσόμενες ημερήσιες βάρδιες μαθημάτων και αξιοποίηση των υφιστάμενων χώρων διδασκαλίας. Σημαντικός σε αυτή τη διαδικασία είναι ο ρόλος των Συλλόγων Διδασκουσών/Διδασκόντων.
2. Η έμφαση πρέπει να δοθεί, ιδίως κατά το τρέχον σχολικό έτος, στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία και στη διαμορφωτική αξιολόγηση (στήριξη βήμα-βήμα των παιδιών με βάση τις δυσκολίες που συναντούν) και όχι στην τελική/αθροιστική) αξιολόγηση (δηλ. στις τελικές εξετάσεις εξαμήνου ή έτους).
3. Αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών στις συνθήκες της πανδημίας που επικρατούν το φετινό σχολικό έτος με δραστική μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης, συμπεριλαμβανομένης της διδακτέας ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων. Ιδιαίτερη φροντίδα πρέπει να δειχθεί για την κατά προτεραιότητα κάλυψη των βασικών διδακτικών ενοτήτων της. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει ειδικά φέτος να ισχύσει η Τράπεζα Θεμάτων.
4. Κατάργηση της ρύθμισης για τη μείωση του αριθμού των εισακτέων, που συνιστά ξεκάθαρη βαναυσότητα απέναντι στα παιδιά της περσινής Β’ Λυκείου, δηλαδή, κ της φετινής Γ΄ Λυκείου.
5. Ιδιαίτερος προγραμματισμός ανά σχολείο για την κάλυψη των κενών τόσο του προηγούμενου σχολικού έτους όσο και των πρώτων μηνών του τρέχοντος σχολικού έτους, εν όψει του νέου διδακτικού έτους. Ο Σύλλογος Διδασκόντων/Διδασκουσών με την υποστήριξη του ΣΕΕ παιδαγωγικής ευθύνης έχει την αποφασιστική αρμοδιότητα και ευθύνη.
6. Σχολαστική καθαριότητα σχολικών κτιρίων σύμφωνα με τα σχετικά υγειονομικά πρωτόκολλα, με ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας.
7. Συστηματική υποβοήθηση και διδακτική στήριξη των παιδιών που ανήκουν σε εμποδιζόμενες (ευάλωτες) ομάδες και δεν είχαν τη δυνατότητα αξιοποίησης των μεθόδων της απόμακρης εκπαίδευσης (π.χ. με προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας).
8. Μέτρα οικονομικής και κοινωνικής στήριξης των οικογενειών των παιδιών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες (στήριξη με επιδόματα, μέτρα υγειονομικής προστασίας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης).
9. Εκκίνηση εκ νέου και επέκταση του προγράμματος των σχολικών γευμάτων.
10. Προετοιμασία, έστω καθυστερημένα, της δημόσιας υποδομής τηλεκπαίδευσης, ώστε, το συντομότερο δυνατό να απαλλαγεί η εκπαίδευση από τη σκαναδαλώδη σύμβαση με την Cisco.
11. Πολύμορφη υποστήριξη εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης και του μακροχρόνιου εγκλεισμού από ειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, που πρέπει να προσληφθεί προς τούτο (ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών).”

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος