Λάρισα: Λύσεις για τη διάβαση της οδού Κάρλας διεκδικεί η «Λαϊκή Συσπείρωση»

Ανακοίνωση μετά το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας 34χρονος Λαρισαίος εξέδωσε η δημοτική παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση», ζητώντας λύσεις τόσο από τους παράγοντες του ΟΣΕ όσο και από τη δημοτική αρχή, προκειμένου να μη θρηνήσει η πόλη άλλα θύματα. Μάλιστα, στο σχετικό κείμενο, που υπογράφεται από τον σύμβουλο της 3ης Κοινότητας της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κ. Γιάννη Τσολάκη επισημαίνεται ότι κοντά στην διάβαση της οδού Κάρλας λειτουργεί σχολική μονάδα όλων των βαθμίδων και διέρχονται καθημερινά πολλά παιδιά, ενώ κάνει αναφορά και στο αίτημα του συλλόγου γονέων, ώστε να βρεθεί μία λύση για τη συγκεκριμένη διάβαση και να εξαλειφθεί ο κίνδυνος.

Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα εξής: «Δεν είναι η πρώτη φορά που συμπολίτες μας χάνουν τη ζωή τους στις ισόπεδες διαβάσεις που υπάρχουν στις γραμμές του τρένου, σε όλο το μήκος της οδού Κάρλας στη συνοικία της 3ης Κοινότητας του Δήμου Λάρισας και ουσιαστικά μέτρα δεν παίρνονται από τους αρμόδιους, αλλά και δεν διεκδικούνται ούτε από την Δημοτική Αρχή Καλογιάννη.

Από τις πρώτες συνεδριάσεις του συμβουλίου της 3ης κοινότητας που ανήκει η περιοχή, ως Λαϊκή Συσπείρωση Λάρισας είχαμε επισημάνει το πρόβλημα και την επικινδυνότητα των ισόπεδων διαβάσεων μέσα στον ιστό της πόλης, με τα προειδοποιητικά σήματα άλλοτε να μην λειτουργούν και άλλοτε να ¨κολλούν¨ και οι διερχόμενοι να μην τα παίρνουν υπόψη. Θέσαμε θέμα για συζήτηση στο συμβούλιο της κοινότητας, για να διεκδικηθεί από την δημοτική αρχή η υπογειοποίηση των γραμμών στον ιστό της πόλης, αλλά η πρόεδρος και άλλα μέλη της δημοτικής αρχής Καλογιάννη αρνήθηκαν να το συζητήσουμε, γιατί το συμβούλιο της κοινότητας δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα. Ακόμα και τώρα, μετά το τραγικό θάνατο του 34χρονου, στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των κατοίκων για να δοθεί οριστική λύση και να μην θρηνήσουμε άλλο θύμα, τους παρέπεμπε να τηλεφωνούν στο γραφείο πολιτών του δήμου για να ενημερώνουν, (λες και θα προλάβουμε στο μέλλον ανάλογα τραγικά συμβάντα με ένα τηλεφώνημα), αρκεί να μην διεκδικήσουμε  λύσεις που θα δώσουν ριζική αντιμετώπιση των κινδύνων. Ειδικά στην ισόπεδη διάβαση που έγινε το νέο δυστύχημα λειτουργεί μεγάλη σχολική μονάδα όλων των βαθμίδων και διέρχονται πάρα πολλά παιδιά όλων των ηλικιών. Το επισήμανε ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων του σχολείου, ότι επανειλημμένα έχουν ¨ενοχλήσει¨ τους αρμόδιους ΟΣΕ, Δήμο αλλά δεν έχει γίνει τίποτα. Είναι υποκριτικό να αδιαφορούμε ή να αδρανούμε για τέτοια σοβαρά θέματα και με τρισάγια και ευχολόγια να ελπίζουμε, ότι θα λυθεί το θέμα. Δεν μπορούν οι κάτοικοι της περιοχής να ζυγίζουν, το κόστος του έργου με τις ζωές που χάνονται.

Σε αυτήν την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης της λογικής κόστους – οφέλους δεν θα γίνονται αναγκαία έργα ασφάλειας και ριζικής βελτίωσης της κινητικότητας στην πόλη, όπως αυτό της υπογειοποίησης των γραμμών του ΟΣΕ, γιατί δεν θα διεκδικούνται ποτέ τέτοια κονδύλια που να χρηματοδοτούν τέτοια έργα, ιδιαίτερα από μια δημοτική αρχή σαν αυτή του σχήματος ΣΥΡΙΖΑ ΚΙΝΑΛ κλπ. αλλά και της προηγούμενης της Ν.Δ. που παίρνουν τα εύσημα από την ΕΕ-κεφάλαιο-κυβέρνηση για την πιστή εφαρμογή της πολιτικής τους σε ζητήματα κινητικότητας και πολεοδομικού σχεδιασμού.

Τώρα απαιτείται οργανωμένος αγώνας από τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα της πόλης, απέναντι στην αδράνεια-αδιαφορία της δημοτικής αρχής, να βελτιωθεί η ασφαλής κινητικότητα στην πόλη και οι σύγχρονες ανάγκες πολιτών. Να θυμίσουμε ότι η ανακατασκευή της λεωφόρου Καραμανλή στην ίδια συνοικία έγινε μετά από αγώνες, καταγγελίες και συνεχείς κινητοποιήσεις των κατοίκων και της Λαϊκής Συσπείρωσης Λάρισας…».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος