Λόγο για «προβλήματα που παραμένουν παρά το γεγονός ότι έχει ήδη ξεκινήσει η σχολική περίοδος» κάνει η Ένωση Γονέων Μαθητών δήμου Λάρισας, απευθύνοντας κάλεσμα συμμετοχής στην παράσταση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, μεθαύριο, Πέμπτη 9 Οκτωβρίου, στις 1:30μμ.
Η Ένωση Γονέων περιγράφοντας τα προβλήματα που αποτυπώθηκαν και στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μεταξύ όλων των Συλλόγων Γονέων το περασμένο Σάββατο, κάνει λόγο “για κενά σε ειδικότητες, κενά σε παράλληλη στήριξη, χαμένες διδακτικές ώρες, υπερπληθή τμήματα, τμήματα ένταξης που δεν λειτουργούν, παιδιά που διώχνονται από το σχολείο της γειτονιάς τους αντί να δημιουργηθούν νέα τμήματα και ενώ υπάρχουν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, αυξημένα προβλήματα στα ειδικά σχολεία του Δήμου, ‘’κόφτες’’ στο ολοήμερο, στο προσωπικό καθαριότητας, σε σχολικούς νοσηλευτές, σε ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, ‘’κόφτες’’ σε σχολικούς τροχονόμους χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ούτε η τοπογεωγραφία της κάθε σχολικής μονάδας ούτε ο αριθμός των μαθητών”.
Οσον αφορά το κτιριακό γίνεται αναφορά “ελλείψεις σε βασικές υποδομές, συστεγαζόμενα τα περισσότερα νηπιαγωγεία ακόμα και υπόγειες αίθουσες σε ειδικό σχολείο και σχολεία χωρίς κτίριο. Μεγάλη είναι η ανησυχία των γονιών για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων καθώς κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τα σχολικά κτίρια είναι παλιά, με παλιό αντισεισμικό κανονισμό, πολλά εξ αυτών χωρίς οικοδομική άδεια, χωρίς πιστοποιητικό πυρασφάλειας, καθώς δεν τηρούνται τα κριτήρια και χωρίς πιστοποιητικό ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ένωση Γονέων έχει ζητήσει ενημέρωση για τον σχετικό έλεγχο και πληροφορήθηκε από δημοσιεύματα ότι οι έλεγχοι θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του χρόνου για 40 σχολικά κτίρια ενώ για τα υπόλοιπα θα ολοκληρωθεί στα επόμενα 2 έτη.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος