Δήμος Λαρισαίων: Nέα ενημερωτική καμπάνια για την ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών μέσω της εφαρμογής Novoville

Νέα καμπάνια προώθησης της χρήσης του novoville και της λειτουργίας του Τμήματος Πολιτών για τη καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων της καθημερινότητας, υλοποιεί ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΛ. Οι Λαρισαίοι πολίτες ξεκίνησαν ήδη να λαμβάνουν 80.000 ενημερωτικά φυλλάδια στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΛ με πληροφορίες για τη χρήση του Novoville, καθώς και μία αποτίμηση της μέχρι τώρα λειτουργίας της εφαρμογής.

Η εφαρμογή novoville έχει στόχο την διαμόρφωση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στις υπηρεσίες του Δήμου και τους Λαρισαίους πολίτες, με την άμεση προώθηση των αιτημάτων, με σεβασμό στους πολίτες και αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία που δίνει η τεχνολογία.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται, πως με τη λειτουργία του Τμήματος Πολιτών και της πλατφόρμας novoville, έχουν ήδη επιλυθεί πάνω από 65.000 αιτήματα, ενώ 8 στους 10 χρήστες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη χρήση της εφαρμογής, 7 στους 10 δηλώνουν ικανοποιημένοι με την αποτελεσματικότητα της επίλυσης των προβλημάτων, και το 95% των χρηστών δηλώνει ότι θα το πρότειναν σε έναν φίλο.
Στο επόμενο διάστημα, στο πλαίσιο ακριβώς αυτής της αμφίδρομης σχέσης Δήμου και πολιτών, θα διεξαχθεί διαδραστική διαβούλευση (με τη μορφή chat-bot) μέσω της εφαρμογής Novoville και αξιοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα, με ερωτήσεις σχετικά με ζητήματα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος