Διαμαρτυρία του ΚΚΕ στις σιδηροδρομικές γραμμές Λάρισας – Βόλου

Αγωνιστική παρέμβαση πραγματοποίησαν χθες, Τετάρτη, 15/3/2023 οι Κομματικές Οργανώσεις του ΚΚΕ του 3ου και 4ου διαμερίσματος Λάρισας στις σιδηροδρομικές γραμμές Λάρισας – Βόλου. Δόθηκε ανακοίνωση των κομματικών οργανώσεων στη συνοικία και με πορεία πήγαν στην αφύλακτη διάβαση της οδού Κάρλας, όπου κρέμασαν πανό.

Στους συγκεντρωμένους μίλησε η Αγγέλα Τσιάτσου μέλος του Γραφείου Περιοχής της ΚΝΕ και υποψήφια με το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ στο Ν. Λάρισας όπου μεταξύ άλλων επισήμανε: «Το έγκλημα στον σιδηρόδρομο ήρθε να προστεθεί στο σύνολο των υπόλοιπων πιεστικών εργατικών – λαϊκών προβλημάτων, αλλά και σε μια σειρά από επαναλαμβανόμενα γεγονότα. Η Λάρισα έχει πληρώσει τα προηγούμενα χρόνια πολύ βαρύ φόρο αίματος για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων στον ΟΣΕ, την διάσπαση του από τις κυβερνήσεις και το ξεπούλημά του. Η πόλη μας χωρίζεται στην μέση εδώ και πολλά χρόνια από ένα τεράστιο δίκτυο σιδηροδρομικών γραμμών, με ανισόπεδες διαβάσεις που έχουν μετατραπεί σε καρμανιόλες στοιχίζοντας τη ζωή πολλών ανθρώπων. Μερικά παραδείγματα αυτής της εγκληματικής πολιτικής που έχει για ‘’θεό’’ τη λογική κόστους-οφέλους είναι η διάβαση στην οδό Κάρλας δίπλα ακριβώς από το 4ο ΕΠΑΛ, στο ΑΤΑ όπου τη διασχίζουν καθημερινά εκατοντάδες μαθητές, το αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στο Μεζούρλο όπου πριν από λίγα χρόνια κεραυνοβολήθηκε από 25.000 βολτ, 15χρονος μαθητής, στα ‘’νταμάρια΄΄ της Ν. Σμύρνης όπου και εκεί το 2017 παρασύρθηκε ένα 10χρονο παιδί χάνοντας τη ζωή του.

Διαμαρτυρία του ΚΚΕ στις σιδηροδρομικές γραμμές Λάρισας – Βόλου

Αν δεν υπάρξουν βελτιώσεις των υπαρχόντων διαβάσεων – ισόπεδων, υπόγειων και υπέργειων – που είναι σε κακά χάλια και δεν κατασκευαστούν νέες όπου χρειάζονται, δεν πρόκειται να εξασφαλιστεί η εύκολη και ασφαλής διέλευση πεζών και τροχοφόρων. Διότι, όπως καλά γνωρίζουν όσοι αναγκάζονται να περνούν από κει, υπάρχουν υπόγειες διαβάσεις που είναι αδιάβατες όταν βρέχει κι όταν νυχτώνει, (πχ,στη Νέα Σμύρνη, στον σταθμό κι αλλού), υπέργειες που είναι σχεδόν αδύνατο να τις ανεβούν οι ηλικιωμένοι και οι έχοντες κινητικά προβλήματα, (πχ., στο τέρμα της Υψηλάντου) και ισόπεδες που ενέχουν κινδύνους για πεζούς και τροχοφόρα. Ο σιδηρόδρομος μπορεί να αποτελέσει ένα σύγχρονο, γρήγορο, ασφαλές και φτηνό μέσο μετακίνησης του λαού και μεταφοράς προϊόντων σε όλη τη χώρα”.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος