Κομοτηνή:Η διαφημιστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ στο περιφερειακό συμβούλιο

Η έγκριση του ετήσιου προγράμματος Τουριστικής προβολής περιφέρειας ΑΜΘ για το έτος 2016 απασχόλησε ένα μεγάλο μέρος της συζήτησης του περιφερειακού συμβουλίου, εισηγητής του θέματος ήταν ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης ο οποίος αναφέρθηκε στους άξονες δράσης για της ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας.

Όπως είπε ο κ Αμοιρίδης «ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί μεταξύ άλλων στην Συμμετοχή σε εκθέσεις, στην φιλοξενία διαμορφωτών κοινής γνώμης και στην ανάπτυξη δημοσίων σχέσεων, στην διαφήμιση σε Ελλάδα και Εξωτερικό (Ραδιόφωνο,Εντυπα,Διαδίκτυο) στην διαχείριση σελίδων διαδικτίου, σε έντυπα, μπάνερ, διαφημιστικά και στο 2ο Φεστιβάλ Εγνατία .
Προθεση της περιφέρειας πρόσθεσε ο κ Αμοιρίδης «είναι η δημιουργία Φορέα Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού.»
Με βαθύτερο στόχο σύμφωνα με τον Αμοιρίδη <>.
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης ο επικεφαλής της Κοινωνικής Συμμαχίας Φώτης Καραλίδης είπε ότι το σχέδιο της περιφέρειας για το 2016 είναι μια έκθεση ιδεών και ευχών με <> και ευχές που δυστυχώς δεν φέρνουν αποτελέσματα.
Η επικεφαλής των οικολόγων πρασίνων Κατερίνα Γεροστεργίου τόνισε ότι «δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για σεβασμό στο περιβάλλον.»

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος