Ξάνθη: Εργαστήρι ζωγραφικής θα λειτουργήσει στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης

Και φέτος στο Ίδρυμα θρακικής Τέχνης και Παράδοσης θα λειτουργήσει Εργαστήρι Ζωγραφικής για Παιδιά, με την επίβλεψη της εικαστικού, Λίνας Πετρά. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η γνωριμία της εικαστικής γλώσσας μέσα από δραστηριότητες, ασκήσεις και παιχνίδια. Μέσα από ευχάριστες διαδικασίες το παιδί θα έχει την δυνατότητα να εκτονωθεί – αποφορτιστεί και να στραφεί στη δημιουργία αποκτώντας την αίσθηση της πληρότητας και της ικανοποίησης.

Με τις δραστηριότητες θα γίνει προσπάθεια οι μαθητές να αποκτήσουν μεγαλύτερη οικειότητα με τις Τέχνες, να διευρυνθεί η οπτική αντίληψη και η φαντασία τους, ώστε στην συνέχεια να γίνει ιχνηλάτηση των δεξιοτήτων και των ταλέντων τους.

Βασικές ενότητες/πρόγραμμα διδασκαλίας:

Γνωριμία με τα εργαλεία και τα υλικά της ζωγραφικής (μολύβι, κάρβουνο, ξυλομπογιά, λαδοπαστέλ, νερομπογιά, τέμπερα).
Γνωριμία με τις ποικίλες τεχνικές αλλά και η προσπάθεια εφαρμογής τους μέσα από ζωγραφικά θέματα
Μελέτη και γνωριμία με Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του καθενός.

Σύντομο Βιογραφικό:
H Λίνα Πετρά είναι πτυχιούχος ζωγράφος του τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. και εργάζεται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ξάνθης ως καθηγήτρια καλλιτεχνικών απο το 2010.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή, στα τηλέφωνα 25410 29282 (πρωινές ώρες 09.00-14.00) και 25410 26635 (απογευματινές ώρες 17.00-21.00).

Info
Για όλες τις δύο νέες εγγραφές ισχύει ειδική προσφορά:15% έκπτωση.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος