Ροδόπη: Τέσσερις στους δέκα οδηγούς συνεπείς στις αλλαγές των ελαστικών

Στα Βουλκανιζατέρ της Ροδόπης η δουλειά δεν λείπει, αλλά και αυτός χώρος δεν έχει μείνει ανέπαφος από τις δυσκολίες της τελευταίας 15ετίας. Ασυνέπεια από την πλευρά των ιδιοκτητών των οχημάτων στις προθεσμίες για τις αλλαγές των ελαστικών για την αποφυγή του εξόδου (300 ευρώ το κόστος), υψηλότερες τιμές κι ανταγωνισμός με τους γείτονες συναδέλφους τους στην πλευρά των ιδιοκτητών των καταστημάτων.

«Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις κατόχων αυτοκινήτων άλλοι έρχονται με τα ελαστικά τους σε κακή κατάσταση και άλλοι όχι» δηλώνουν οι πιο έμπειροι στο χώρο και υπενθυμίζουν ότι το προβλεπόμενο για την αλλαγή τους είναι 40.000 khm ή κάθε τέσσερα (4) χρόνια. «Το 60% των οδηγών το τηρούσε, με σχολαστικότητα, τώρα το ποσοστό αυτό έχει κατέβει στο 40%» λένε και σημειώνουν ότι η ποιότητα των ελαστικών στην επιλογή έρχεται σε δεύτερη μοίρα εκείνο που τώρα κοιτούν είναι η τιμή. Μια τιμή ανεβασμένη σε σχέση με το 2019 κατά 25% , όπως παραδέχονται.

Με την σημείωση ότι ο χειμώνας είναι πάντα πιο δύσκολος για την οδήγηση με φθαρμένα ελαστικά επισημαίνουν ότι πολλοί έχουν δίπλωμα και οδηγούν, λίγοι,όμως,γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να έχουν τα ελαστικά του οχήματός τους «καλά κρατήματα».
Μεγάλος εξακολουθεί να είναι ο ανταγωνισμός με τους βούλγαρους συναδέλφους, καθώς μπορούν και κάνουν δελεαστικότερες τιμές. Έτσι, δεν είναι λίγοι εκείνοι που συνδυάζουν το γέμισμα του ρεζερβουαρ με μια επίσκεψη σε Βουλγαρικό Βουλκανιζατέρ. «Το φθηνό κρύβει παγίδες και αρκετά συχνά βγαίνει ακριβό» λένε οι γνώστες.
«Βραχνάς» ακόμη και σήμερα αποτελεί για το χώρο τους η λειτουργία Βουλκανιζατέρ χωρίς όλα εκείνα που προβλέπει η νομοθεσία. «Λειτουργούν με μεγάλη προχειρότητα και κάποια ακόμη και χωρίς άδεια» λένε γνωρίζοντας από πρώτο χέρι ότι την προχειρότητα των παρανομούντων την πληρώνουν οι συνεπείς στο χώρο τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε μήνα στο σύνολο της αν.Μ.Θ. βεβαιώθηκαν τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού τουλάχιστον 35 παραβάσεις για φθαρμένα ελαστικά. Οδηγώντας ακόμα και σε στεγνό και καλό-συντηρημένο οδόστρωμα με φθαρμένα ελαστικά «το ατύχημα καιροφυλακτεί» λένε οι γνώστες και σημειώνουν κρούοντας τον καμπανάκι του κινδύνου ότι: «Ο οδηγός αυτός έχει κατά 50% αυξημένη πιθανότητα να πάθει ατύχημα αποκλειστικά και μόνο από τα επικίνδυνα, φθαρμένα ή χωρίς τις σωστές πιέσεις ελαστικά του οχήματός του».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος