Πρόγραμμα του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής ανοίγει “παράθυρο” στον ψηφιακό κόσμο

Σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που έχει ως στόχο την αξιοποίηση και την ενσωμάτωση διάφορων ελεύθερων εφαρμογών του διαδικτύου (web 2.0 tools) και των κινητών τηλεφώνων (mobile apps) στην εκπαιδευτική διαδικασία, με σκοπό την απόκτηση ψηφιακών δεξιοτήτων, τόσο από τους μαθητές, όσο και από τους εκπαιδευτικούς συμμετέχει το Μουσικό Γυμνάσιο Λύκειο της Κομοτηνής.

Πρόκειται για το: Digital Competences, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, με συντονιστή το Μουσικό Σχολείο και τη συνεργασία σχολείων από την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία.

Πρόγραμμα του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής ανοίγει “παράθυρο” στον ψηφιακό κόσμοΟι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους αξιοποιούν το Minecraft for Education, μια πλατφόρμα εκμάθησης, βασισμένη σε παιχνίδια που προωθούν τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την επίλυση προβλημάτων σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.
Τα μαθήματα αυτά είναι σχετικά με: Πρώτον, τη βιωσιμότητα του πλανήτη, την ανακύκλωση, τη γεωγραφία, τα ιστορικά γεγονότα, τα ενεργειακά συστήματα, την παραγωγή τροφίμων, τις βασικές αρχές κωδικοποίησης, την εξερεύνηση του διαστήματος κ.α. Δεύτερον, την επιστημονική μέθοδο με την οποία μπορούν να εξερευνήσουν την επίδραση των ηφαιστειακών εκρήξεων στα τοπικά οικοσυστήματα και να προσπαθήσουν να σχεδιάσουν ένα σύστημα (στον εικονικό κόσμο του Minecraft) που θα μπορούσε να κρατήσει τους ανθρώπους της σύγχρονης Πομπηίας, ασφαλείς από τις επιπτώσεις μιας ηφαιστειακής έκρηξης. Τρίτον, την ανάπτυξη της κοινωνικής ευσυνειδησία, την επίγνωση και την αυτορρύθμιση, μέσα από μια σειρά αναζητήσεων σε έναν μεσαιωνικό κόσμο.

Πρόγραμμα του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής ανοίγει “παράθυρο” στον ψηφιακό κόσμοΉδη πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 2η διασχολική συνάντηση μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από τις 13 έως της 17 Δεκεμβρίου 2021 στη Σόφια της Βουλγαρίας. Οι μαθητές που συμμετείχαν στη συνάντηση στη Σόφια της Βουλγαρίας, είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με μαθητές με διαφορετικές κουλτούρες, να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές δράσεις, να επισκεφθούν το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη της Ρίλα, αξιοθέατα και μουσεία της Σόφιας. Επίσης, συμμετείχαν σε καινοτόμες δράσεις όπως τα μαθήματα με τα ζώα θεραπείας (σκύλους συνθεραπευτές) που διέθετε το σχολείο από τη Βουλγαρία, που σκοπό έχουν να βοηθήσουν τους μαθητές με ειδικές δεξιότητες να βελτιώσουν τις συμπεριφορές τους, να αναπτύξουν το αίσθημα ευθύνης κ.α.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος