Μ. Ταμπατζάς: Έλλειψη ελέγχων για τον εντοπισμό παράνομων Μηχανουργείων

Επερώτηση με θέμα: «Ενημέρωση για την πορεία των ελέγχων σχετικά με τον εντοπισμό παράνομων Μηχανουργείων», κατέθεσε ο Περιφερειακός Σύμβουλος της Περιφερειακής Σύνθεσης, Μανώλης Ταμπατζάς, προς το Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ.

Ο κ. Ταμπατζάς μίλησε στο περιφερειακό πρόγραμμα της ΕΡΤ ΑΜ-Θ και έκανε λόγο για θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού από τη μία, αλλά από την άλλη το κυρίως θέμα της ασφάλειας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους οδικούς άξονες.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Ταμπατζάς υπογράμμισε πως τα τελευταία χρόνια οι προσπάθειες να μπει σε μια τάξη ο επαγγελματικός κλάδος των ιδιοκτητών συνεργειών επισκευής τροχοφόρων οχημάτων έχουν ενταθεί σε πανελλαδικό επίπεδο και αποτελεί βασική διεκδίκηση των Κεντρικών Ενώσεων Μηχανοτεχνιτών.
Θεσμοθετήθηκε το ηλεκτρονικό Μητρώο νόμιμων λειτουργούντων καταστημάτων και είχε ως ορίζοντα ολοκλήρωσης τα τέλη του 2021.Πιθανώς να ολοκληρωθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2022.
Στόχος του Μητρώου είναι η εύρεση των παράνομων συνεργείων και ΜΟΝΟ, ώστε να επιλαμβάνεται η Διεύθυνση Συγκοινωνιών.
«Αλλά για ποιο λόγο δεν ολοκληρώνεται; Γιατί δεν γίνονται έλεγχοι; Μήπως κρύβονται και εδώ λόγοι ψηφοθηρίας;» τόνισε ο κ. Ταμπατζάς.
Σύμφωνα με την εκτίμηση του Προέδρου του σωματείου της Ροδόπης ‘από τα 150 Συνεργεία στην Ροδόπη, το 80% από αυτά λειτουργούν παράνομα’.
Στην Ροδόπη πάντα με τα αναγραφόμενα στο δημοσίευμα λειτουργούν ακόμη και παράνομες μάντρες οχημάτων, κυρίως σε χωριά.
Συνεπώς προκύπτουν δύο σοβαρά ζητήματα:
Πρώτον: Ο αθέμιτος ανταγωνισμός καθώς όσοι δεν λειτουργούν νόμιμα και συνήθως δεν κόβουν αποδείξεις για τις υπηρεσίες τους, στερούν χρήματα από το κράτος και οι νόμιμα λειτουργούντες καλούνται να καταβάλουν φόρους μόνο αυτοί στο κράτος, ενώ πληρούν συγχρόνως όλες τις οριζόμενες από το νόμο προϋποθέσεις (ΦΕΚ 26/Α΄ /16-02-1996 ΦΕΚ 34/Α΄ /25-02-1998 ΦΕΚ 201/Α΄/01-10-2009)
Δεύτερο και σημαντικότερο είναι το ζήτημα της ασφάλειας.
Στα οχήματα δεν γίνεται η σωστή δουλειά που απαιτείται αποκατάστασης της μηχανικής βλάβης και έτσι κινδυνεύει η ασφάλεια του οδηγού, των επιβαινόντων και φυσικά όλων των χρηστών του οδικού δικτύου.
Κάθε χρόνο χάνονται για την πατρίδα μας στην άσφαλτο τόσοι πολίτες όσοι οι κάτοικοι μιας μεγάλης κωμόπολης.
Στο παρελθόν σύμφωνα με το Σωματείο είχαν γίνει συναντήσεις των επαγγελματιών του κλάδου αυτού με τον Αντιπεριφερειάρχη της ΠΕ Ροδόπης προκειμένου να συνδράμει στην επίλυση του πολύ σημαντικού αυτού ζητήματος.
Τα ερωτήματα που απευθύνει ο κ. Ταμπατζάς προς τον Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης είναι τα εξής:

1.Σε ποιο βαθμό έχουν προχωρήσει οι έλεγχοι στη ζώνη ευθύνης της ΠΕ Ροδόπης και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτών;
2. Εφόσον έχουν εντοπιστεί παρανόμως λειτουργούντα συνεργεία, ποιες ενέργειες έχει κάνει η ΠΕ Ροδόπης; Έχει διατάξει επιβολή προστίμων ή έχει παραπέμψει τις υποθέσεις στη Δικαιοσύνη;
3.Εφόσον έχουν διαπιστωθεί παρανομίες, έχει παρακολουθηθεί η συμμόρφωση των παρανομούντων με τις κείμενες διατάξεις;
Για τα ερωτήματα αυτά δεν έχει λάβει απαντήσεις ο κ. Ταμπατζάς ο οποίος έβαλε στο τραπέζι και ακόμα μια πολύ σοβαρή παράμετρο του ζητήματος. Τι γίνεται με τα λύματα των Συνεργείων; Που καταλήγουν τα καμένα λάδια των αυτοκινήτων; Έχει ενεργοποιηθεί, υπάρχει σύμβαση με εξειδικευμένο άνθρωπο ή εταιρεία για την αποθήκευση και ασφαλή τους εξουδετέρωση, προκειμένου να μην καταλήγουν στο περιβάλλον, στον υδροφόρο ορίζοντα και στο τέλος στο…πιάτο μας;

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος