Μ. Αμοιρίδης: Σε πέντε χρόνια το τρένο ξανά στη Θράκη

Στη σιδηροδρομική σύνδεση της Θράκης με την υπόλοιπη χώρα αναφέρθηκε σήμερα ο Π/Σ Ξάνθης Μιχάλης Αμοιρίδης. Σιδηροδρομική σύνδεση ζητούμενο εδώ και πολύ καιρό. «Η υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή δεν λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια» είπε και σημείωσε ότι αυτό αποτελεί «έλλειμμα» για την περιοχή. Ωστόσο υποστήριξε ότι δεν έχει «ισχυρό αντίκτυπο» για τον τόπο, καθώς «υπάρχει», όπως είπε, «η Εγνατία Οδός».

Μ. Αμοιρίδης: Σε πέντε χρόνια το τρένο ξανά στη Θράκη
Ο κος Μ.Αμοιρίδης με τον Περιφερειάρχη Χ.Μέτιο.

Σε παρατήρησή μας πως: Ποτέ συρμός τρένου από την περιοχή δεν έρχονταν ή δεν έφευγε άδειος σημείωσε, ότι «ήταν άλλοι οι χρόνοι εξυπηρέτησης τότε για τα οδικά Μέσα, τώρα οι χρόνοι έχουν αλλάξει και το τρένο με την υφιστάμενη χάραξη δεν ενδείκνυται». Μάλιστα σε αυτό το σημείο πρόσθεσε, πως «δεν θα ήταν τόσο φθηνό το εισιτήριο αν ήταν καλύτερα τα τρένα» και υποστήριξε ότι: «Το κόστος θα ήταν κάτι ανάλογο».

Αναφερόμενος στο νέο έργο που έχει αποφασιστεί εξήγησε ότι η ΕΡΓΟΣΕ, που ανέλαβε να το υλοποιήσει προχωράει την υλοποίηση της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης, με ένα δίκτυο που είναι ταχύτερο και σύγχρονων προδιαγραφών από Θεσσαλονίκη μέχρι Τοξότες, σε πρώτη φάση, και από Τοξότες μέχρι την Αλεξανδρούπολη σε δεύτερη.

«Ευθύνη του ΟΣΕ είναι η συντήρηση του υφιστάμενου δικτύου» εξήγησε σημειώνοντας, πως «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μια Ιταλική εταιρεία, θα κρίνει αν είναι βιώσιμα τα δρομολόγια». Μάλιστα πρόσθεσε: «Είναι ζήτημα να «δώσουμε» τα στοιχεία, ότι δηλαδή υπάρχει βιωσιμότητα σε ένα τέτοιο δρομολόγιο από τη Δράμα να καταλήγει στην Αλεξανδρούπολη γιατί από την Αλεξανδρούπολη μέχρι το Ορμένιο εκτελούνται τα δρομολόγια».
Ερωτηθείς γιατί μέχρι την ολοκλήρωση του νέου έργου δεν διατηρήθηκε η υφιστάμενη σύνδεση ο κος Αμοιρίδης απάντησε «Το υφιστάμενο δίκτυο δεν ήταν βιώσιμο για αυτό από την ΕΡΓΟΣΕ γίνεται καινούργιο έργο. Ήδη αύριο Παρασκευή κατατίθενται οι προσφορές και θα ξεκινήσει η κατασκευή πλέον του έργου: Θεσσαλονίκης- Τοξότες- Ξάνθης με ορίζοντα κάποια έτη για την υλοποίησή του».
Όπως υποστήριξε ο κος Αμοιρίδης «είναι αποτέλεσμα ελλείψεων ετών και όχι κάτι τωρινό» προσθέτοντας ότι: «Όταν η Σιδηροδρομική Γραμμή έμεινε ασυντήρητη και χωρίς να κατασκευαστεί πάνω στην παλιά χάραξη μια καινούργια με καλύτερες προδιαγραφές εδώ και δεκαετίες, ήταν φυσικό και επόμενο να φτάσει κάποια στιγμή το σύγχρονο τρένο και να μην μπορεί να χρησιμοποιεί τη γραμμή της Θράκης…».
«Δεν φταίμε εμείς σήμερα είναι αποτέλεσμα χρόνων» εξήγησε «πλέον ξεκινούν και έργα δημιουργίας υποδομών, σιδηροδρομικής σύνδεσης της Θράκης με τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Ελλάδα κι αυτό είναι κάτι αξιοσημείωτο. Και θα πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στην διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ» είπε προσθέτοντας: «Τις προηγούμενες δεκαετίες αφέθηκαν στην τύχη τους κάποια πράγματα και δυστυχώς σήμερα τα βρίσκουμε μπροστά μας».
Τέλος, ο κος Αμοιρίδης αφού ανέφερε, ότι «σήμερα κάποιοι επιχειρούν να δώσουν λύση» πρόσθεσε «Είναι μεγάλα έργα υποδομής και οι λύσεις αυτές δεν μπορούν να δοθούν τον επόμενο μήνα. Αλλά στα επόμενα λίγα χρόνια» δηλώνοντας με βεβαιότητα ότι: «Στην επόμενη πενταετία το τρένο θα ξαναμπεί στη ζωή μας με την καινούργια χάραξη. Ελπίζω ο ΟΣΕ που διαχειρίζεται το υφιστάμενο δίκτυο να προχωρήσει και σε κάποια έργα συντήρησης ώστε να υπάρχουν μικρές τουριστικές διαδρομές με τρένο στο κομμάτι μεταξύ Ξάνθης-Δράμας».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος