Κωνσταντινίδου: “Ναι” στα μηνύματα, αλλά “ναι’ και στην είσοδο για ένα τέταρτο του πελάτη στο κατάστημα

Προετοιμασμένοι εμφανίζονται οι καταστηματάρχες της Κομοτηνής για το νέο μοντέλο λειτουργίας παραγγελία-παραλαβή.

Η παραγγελία θα γίνεται με ηλεκτρονικό μήνυμα και η παραλαβή έξω από το κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, με ωράριο 8 το πρωΐ με 9 το βράδυ. Οι επιστροφές θα μπορούν να γίνουν μέσα σε 15 ημέρες και πάλι με την διαδικασία της αποστολής μηνυμάτων.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Κομοτηνής η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής, Κική Κωνσταντινίδου, τόνισε πως θα ήταν καλύτερο με αυτή τη διαδικασία του μηνύματος, να προβλέπεται η είσοδος για ένα τέταρτο μέσα στο κατάστημα του πελάτη.

Υπογράμμισε επίσης πως πρόστιμα δεν επιβάλλονται στις ουρές των Τραπεζών, ενώ στον δέκατο πελάτη, πάνω από δέκα λεπτά ο καταστηματάρχης θα πληρώσει πρόστιμο και θα κλείσει ως και 90 μέρες.

Τέλος ζήτησε από την κυβέρνηση να δεσμευθεί για διαγραφές και όχι μεταθέσεις χρεών, ειδικά για την περίοδο που ήταν κλειστά τα καταστήματα.

“Πόσες ρυθμίσεις μπορεί να κάνει κάποιος όταν προέρχεται από μία δεκαετία κρίσης, ένα πρώτο απαγορευτικό και τώρα ένα δεύτερο; Δεν γίνεται να πληρώσουμε υποχρεώσεις και χρέη, όπως αν θα ήταν ανοικτά τα εμπορικά καταστήματα, ειδικά όταν δεν λειτουργούν τα καταστήματα με τους ρυθμούς και τους τζίρους που ξέραμε. Είχα πει και επιμένω πως όταν θα έλθει η ώρα να λειτουργήσουμε κανονικά το 20% των καταστημάτων δεν θα μπορέσει να ανοίξει ξανά”, τόνισε καταλήγοντας η κ. Κωνσταντινίδου

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος